Nilüfer Sportif Ligler Jenerik


Bazen bir manavda brokoli alırken…. ya da ne anlatıyorum ben ya, ne brokolisi, ne manavı… ama bazen bir kasapta tam sucuğu alırken, ve bu bir köy kasabı ise ya da yıllarca alışveriş yaptığınız, sizi tanıyan bir kasap, der ki “abi sucuğum iyi değil, gel sen inegöl köfte al” der ya, hani… harbi esnaftır o. 1 sucuğu kakalayıp karını maksimize eden değil, “vay be kasap amma harbi adammış bundan sonra sadece ben değil oğlum ve torunlarım da sadece bu kasaptan alış veriş yapacak” dedirten insandır o.

Etiketler:, , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

16 responses to “Nilüfer Sportif Ligler Jenerik”

  1. banu says :

    yok be o kasap iyi bi kasap değil,tanımadıklarına kötü sucuk satıyo,pis kasapçı

  2. banu says :

    hiç bilmiyorum desem,ben zaten şarkı bilmem!

  3. banu says :

    öyleymiş
    ‘Ama simdi görüyorum, hertarafta Dönerci, Kasapci, manav ve Kasetci, evet seviniyorum ama degeri ….’

  4. banu says :

    iyiki etmedin cenk arkadaşım teşekkür ederim,başarılarının devamınıda dilerim,zaten çok canım sıkılıyodu,okuyorum yazdıklarını,öyle takılıyorum,prozac etkisi yapıyo,sağolasın varolasın dahada bişey demem

  5. banu says :

    kanchanaburi diyebilirim aslında hep demek istiyorum diyemiyorum….

    • cenkozmercan says :

      Kanchanaburi (Thai: กาญจนบุรี (Pronunciation)) is a town (thesaban mueang) in the west of Thailand and the capital of Kanchanaburi province. In 2006 it had a population of 31,327. The town covers the complete tambon Ban Nuea and Ban Tai and parts of Pak Phraek and Tha Makham, all of Mueang Kanchanaburi district, and parts of the tambon Tha Lo of Tha Muang district.

      Pazar günü saat 15:26’da google’lamak zorunda kaldım bu tayland beldesini sayenizde :D

  6. dorteks says :

    Biliyorum yer ne alaka denilecekte ama konuda sucuk geçtiği için yazıyorum. Bizim buralarda eskiden Cumhuriyet marka sucuk olurdu. Güzel sucuktur. Son 3 yıldır marketleri dolaştım yok abil bulamıyorum. Sizin oralarda var mı? Yoksa bu markanın üretimi kalktı mı?

    • cenkozmercan says :

      Eski bir Cenk Özmercan atasözü derki “Konu sucuksa gerisi teferruattır!” dolayısı ile sucukta beis olmaz diyip konuya devam edeyim. Evet cumhuriyet’i bilirim hatta 3-4 ay önce tatilden dönerken bi yerde mola verdik ve oradan ben 3-4 kangal cumhuriyet sucuğu aldım. Bizim buralar Bursa ve burada pek görmüyorum. Afyon tandanslı bir sucuk sanırım cumhuriyet, oralarda vardır sanırım. Ayrıca Yanturalı sucuklarını seven çok oluyor onu bir dene istersen.

      Son olarak apikoğlu kuru et tavsiye ediyorum (http://magaza.apikoglu.com.tr/images/urun/kuru%20et.jpg) son zamanların favori besinimdir :D

      sucukla kal :)

      • dorteks says :

        Cenk, Apikoğlu eski bir sucuktur güzeldir de. Adana’da hemen hemen tüm marketleri dolaştım yok abi Cumhuriyet sucuğu. 3 – 4 ay önce aldıysan üretiliyor o zaman.

  7. dorteks says :

    Kusura bakmayın velet mouse dokunup bastı, yazı yarım gitti. Nerede kalmıştık ha sucuk. Sen aldıysan Cenk üretiliyor buraya gelmiyor demek. Apikoğlunun sucukları güzel fakat kuru et ürününü denemedim. Hafta sonu kırmızı şarapla deneriz.

    • cenkozmercan says :

      o kuru et olayı iyi hocam ona bak kesin :)

      • evronas says :

        ben o kuru eti bi 5-6 aydir tuketmekteydim. 2 ay oncesine kadar kitlik vardi ama tekrar bolca bulunabilmekte piyasada.

        dorteks efendiye yanitim ise sudur; etsel urunler standalone tuketilmelidir, lezzeti kirletilmemelidir uzumle buzumle.

Bir Cevap Yazın

