Red 2010 BDRip XviD-SAiNTS (Mary Louise Parker Var Lan!)

Bugün, çocukluğumuzun favori adamlarından Bruce Willis’li, gençliğimizin favori adamlarından Morgan Freeman’lı, genel geçer favori adamlarımızdan John Malkovich’li ve son zamanlarımızın en favori hanımlarından Mary Louise Parker’lı bir film olan Red BDRip olarak sunuldu internetlere.

Komedi-aksiyon tarzında vukuu bulan bir film olacağı her halinden belli olsa da ben yine de baktım imdb’lere , neymiş ne değilmiş diye, komedi-aksiyon-romans çıktı! Ki, romans kısmını izlemeyerek sadece komedi-aksiyonmuş muamelesi de yapabilirsiniz. IMDb notu 7.2 olduğu için hoş5 vakit geçirttirecek şirin bir film olduğu tahminini yapmak için zemheri ayında deli dumrul olmaya gerek yok. Zaten buna hiç gerek olmadı, olamaz da!

Şimdi gelelim benim için önemli kısım olan Mary Louise Parker’a! Kendisini Weeds dizisinden tanıyorum, göz aşinalığım var. Karım ile severek seyrettiğimiz bir dizi olan weeds’te bir gün şöyle oldu. Ben dedim ki karıma “bebüüü bana bu nancy’yi ayarlasana” dedim, o da “haa o da seni bekliyodur zaten” dedi. Çok sevindim. Nerede bekliyo acaba?
imdb / download et / online izle /Bonus Nancy fotosu

Etiketler:, , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Red 2010 BDRip XviD-SAiNTS (Mary Louise Parker Var Lan!)”

  1. dorteks says :

    Valla Cenk iyi bir noktaya parmak bastın. Bastığın nokta da Mary Louise Parker. Ne iş lan diyesi geliyor insanın. Weed’s dizisi dedinde aklıma geldi karalayım bende bir şeyler. Cenk sende anlaşıldığı kadar benim gibi Türk dizileri out yabancı dizi in durumundasın. Ne seyredeceksin ki Türk dizilerini biribirinin saçma saçma aynısı. Sündür baba sündür. O kadar enteresandır ki Türk dizileri, bir bölüm seyret sonrasında 20 bölüm seyretme sonraki bölümü seyret bir şey kaçırmamış olursun. Konuyu anlarsın :) Geçenlerde haberlerde seyrediyorum abi biz gerçekten mazoşist bir toplum olmuşuz. Ülkemdeki dizi oyuncuları çıkmış protesto ediyor bir şeyleri. Vay be ne ediyorlar lan deyip seyrettim. Acaba insanların geçim sıkıntısımı, halkın sorunlarınımı dile getiriyorlar vs.. diye düşünürken. Yok abi çalışma saatleri fazla geliyormuş beyhudelere. Tabi bizim şarter attı. Dizi bölümü başına haftada bir memurun yıllık kazancı kadar kazancaksın, sonrada şikayet edeceksin. Ulan sanki dizi boyunca sürekli sen oynuyorsun , bir karakterin dizinini bir bölümünde oynadığı sahneler ve dakikalar kaçtır acaba? En baba 15 dakkadır. Onu bile oynayamayan zatlar tuttmuş çalışma saatim fazla falan filan, hayret ücretim normal çalışana göre astronomik fazla diye protesto etmemişler :)

    Cenk konudan konuya atladık farkındayım. Sen Chuck dizisini seyrediyorsundur. Orada Yvonne Strahovski diye bir insan var. Yani insana benziyor nedir o Cenk ya :)

    • cenkozmercan says :

      hocam evet türk dizisi seyretmiyorum ama türk dizilerinde çalışanların isyan etmeleri aslında o kadar da haksız birşey değil. hbo, abc, nbc gibi amerikan network’lerinde yayınlanan diziler genelde 25 dakikalık komediler ve 50 dakikalık ciddi diziler oluyorlar ve bunlar bir sezonda 8-25 bölüm arasında oluyorlar. bizde ise bir bölüm film gibi 2 saat, bir sezonda 100küsür bölüm oluyor dolayısı ile herifler hakikaten köpek gibi çalışıyorlar o kadar zaman. başrollerdeki insanların iyi para aldığı doğru da diğer insanlar (özellikle set işçisi – makyöz – ışıkçı ) ve ikinci plandaki oyuncular o kadar para kazanmıyorlar aslında.

      chuck’ın 1. sezonu seyrettim ve çok beğenemedim o yüzden bıraktım ve hatta oradaki ablayı da o kadar beğenmiyorum onun yerine sana yemeklerden önce Dexter’dan Julie Benz, The Event’den Taylor Cole, ve Modern Family’den Sofia Vergara yazıyorum :D

  2. sahli says :

    gerizekalılar
    kendinizi birşey zannediyorsunuz

Bir Cevap Yazın

