Civilization 5: Update 6 Skid Row (DLC’ler de Var Haanıııııım)

“Peki seni adaya bıraktığımız zaman yanına alacağın 3 şey ne olacak” diye sordu bana, gözlerini hala gözlerimden kaçırıyor, yapmak istemediği ama zorunda olduğu bir şey ile yüzleşmektense, pasiflora içip uyumayı tercih eden ve saçlarını blendax ile yıkayan ve bastırılmış feminist duygularını görmezden gelen yüzbinlerce kadınla ortak bir payda da buluşuyordu. Bu payda ise ancak OKEK ile bulunabilen bir payda idi o yıllarda. Ben ise kravatımdaki özensiz düğümde kitlenmiş bakışlarımla düşünüyordum, “ulan” diyordum kendi kendime, “başta herif gözüme bakamıyor diye girdim, ama sonra bu cümlenin başında gözüm kravat’ta falan dedim”, arkama yaslanarak devam etti düşüncelerim, “okuyucular burada bir paradox var” diye olaya isyan etmesinler, sitemi bir daha geri dönmemek üzere terk etmesinler. O zaman intihar edip kendimi, cinayet süsü vererek, nereden baksan bir okurun hayatını karartabilirim, peki ama diğerleri ne olacak?

“Sağır mısın nesin, adaya gidince yanına alacağın 3 şey ne olacak?”

Aklımda bu fikirler varken, sesi kulaklarımda yankılandıktan bir süre sonra duyabildim ancak.  Hala gözlerime bakamıyordu, kahverengi ayakkabılarının üstünde dağınık lekeler vardı. “Hassittir ya” dedim aniden. İrkildi. “Ne oldu Cenk?”…”Keşke dağınık yerine pejmürde deseydim” dedim. “Dağınık da demedin ki zaten” bir anlık sessizlikten sonra devam etti, “nen var kuzum?”. “Kuzu mu?” diye kükredim, dişlerim birbirine bastırılmış, çenem gerilmiş, burun deliklerim arasından çıkan buhar ile! Sinirlerim bir anda 165 derece ısınmış merzifon bozası gibi ensemden aşağıya, oradan kalçalarımın arasına ve sonunda testislerimin arkasına değdi… Elime geçirdiğim rakun eti ile dişetlerine masaj yapmaya başladım. Artık gözlerime bakıyordu, sadece gözlerime… Ağzından anlamsız hırıltılar çıkıyordu ama ben ne dediğini anlıyordum. Yalvarıyordu bana. Gözleri ile. “Ne olur rakun eti ile dişetlerime masaj yapma Cenk” diyordu. Tüm öğleden sonrayı ve hatta kuşluk vaktini dişetlerine rakun eti ile masaj yaparak geçirdim. Sonra ayağa kalktım ve dedim ki, “Adaya vardığım zaman istediğim sadece bir şey var, o yüzden ondan 3 tane istiyorum, beni anlıyor musun. Bana 3 tane settler vereceksin ve ben uygarlığı orada tekrar kuracağım.”

Evet bu hikayeden çıkan ana fikir şu. Diğer tüm update’leri de içeren bir update olan 6 no’lu civ 5 update’i skid row tarafından yayınlandı. Hatta elleri deymişken içine de biraz DLC (Downloadable content) koymuşlar. Delikanlı çocuklar bu skid row, o yüzden de

  1. Babylon (Nebuchadnezzar II)
  2. Cradle of Civilization – Mediterranean
  3. Cradle of Civilization – Asia
  4. Cradle of Civilization – Americas
  5. Cradle of Civilization – Mesopotamia
  6. Scenario Pack: Spain and Inca
  7. The Civilization and Scenario Pack: Mongols (Genghis Khan)

DLC’leri de bu süper update’in içinde. Vakit link verme vakti o yüzden nfo burada, update 6 linkleri de burada.

Reklamlar

Etiketler:, , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Civilization 5: Update 6 Skid Row (DLC’ler de Var Haanıııııım)”

  1. Anonim says :

    link ölü…

  2. Gabriel Rakoseum says :

    Bu yar umutvar kent yaşam n n cazibesiyle ift iliği sonland rma süreci Trakya da hala devam ediyor ki burada gen leri tarlada al şt rmak zordur deyimini s k a duymaktay z.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: