Dünya’nın En Güzel Arabadan İnişi!


Bakın video Nancy Botwin ile başlıyarak adeta bonus alıyor. Daha sonrası kaza sahnesinde dönmedeki kamera çok tatlı ama sonra Bruce Willis’in arabadan inmesi tüm zamanların en güzel arabadan inmesidir. Hayatım boyunca Salı günleri 19:45’de (yaz saati uygulama zamanları ise 45:19’da) “acaba dünyanın en güzel arabadan inmesi nasıl bir arabadan inmedir?” diye düşüdüm durdum. Artık tamamen durdum, çünkü düşünmeye gerek kalmadı! Siz de bu kadar güzel arabadan inebiliyorsanız lütfen beni bulun ve sıklıkla arabadan inin karşımda!

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

3 responses to “Dünya’nın En Güzel Arabadan İnişi!”

  1. Onur says :

    Bence dünyanın en berbat visual effecti. Arabanın kapı camındayken hacimsel olarak küçük, Ama kapıdan sıyrılır sıyrılmaz daha da büyüyen ve daha kanlı canlı görünen buruceun keli :)

Bir Yanıt Bırakın

