19 Ocak 2011’de 1 Yaşına Basacak Olan Bloglarımdan 777 Kişiyi Dünyanın 7 Harikasına Gönderiyorum!

Geçen yıl 19 Ocak’ta sabah yataktan daha bir dinç, daha bir kudretli, daha bir birey, dahabir muhabir uyandım. Öğlen 1 gibi falan sırtımı duvara yasladım ve yere çömdüm, düşündüm. “Ulan Cenk” dedim 234 desibel sesle, ki ben sesli düşünürüm, “Artık 34 yaşındasın ve demek oluyor ki, 6 sene sonra 40 yaşında olacaksın, yani çocukluğunun bitmesinde 6 sene kaldı, kaldı ki, kimse 40 yaşında çocuk değildir!”. Yavaştan dizim ve belim ağrıdığı için çömük poziyonu mum duruşu pozisyonu ile değiştirdim ve pipetle ıhlamur içerek düşünmeye devam ettim. “Öyleyse, dedemin mirasında belirttiği gibi ya muhtar olacağım ya da bir blog açacağım.” Dedemin bana vasiyeti bu idi. “Cenk” demişti 1978 yılında bana, “İleride senden ya noter olmanı, ya da blog açmanı bekliyorum”. “Ama dede” diye karşılık verdim, “noter olmak istemiyorum”. “O zaman muhtar ol” dedi dedem. “Peki ama bana düşünmek için 30 yıl ver dedeciğim”. Kelimeler ağzımdan lıkır lıkır çıktı, çünkü 2 yaşında olduğum için bir yandan biberon ile süt içiyordum. Diğer elim balda idi. Ayağım da yağda…Çocukluk işte.

Ve sonunda geçen sene bu bloglara başladım, çünkü hayatta ikemetgah ilmuhaberi vermekten hiç hazetmiyorum.

Ve evet, çok yakın zamanda 1 yaşını kutlayacak olan cenkozmercan.wordpress.com’da 1 yılın muhasebesini yapacağım, üşenmezsem domain adı almak falan gibi hareketler de yapabilirim. Kaç hit aldık, günlük ortalamalarımız ne oldu, kaç yorum yazıldı, blog okurken dişi çürüyen var mı yok mu, hangi ünlü futbolcu bloğu okumadan maça çıkmıyor gibi soruların yanıtlarını vereceğim.

Bu arada dünyanın 7 harikasını bilinen harikalardan seçmedim onu bilin. Maçu Piçu falan değil yani gönderdiğim yerler. Mesela 1. harika bence harika avcı’nın evi! Harika hatta harikulade!

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

