cenkozmercan.wordpress.com 1 Yaşında! Kutlamalar Başlasın!

Bir evlat sahibi olma arifesindekilere bir çağrım olacak, ama sakın bu blog benim evladımdır, çocuğumdur falan gibi bi laf beklemeyin benden. Herşeyden önce ben bir insanım, blog ise bir css/html internet sayfası. Dolayısı ile benim evladım teknik olarak olamaz, ama ben hemen konuya dönip ebeveyn adaylarına bir uyarı yapayım: Bakın, benim adım Cenk, tek heceli ve bugüne kadar doğum günlerimde “iyi ki doğdun” şarkıları benim adımla olmadı, olamadı, çünkü cee-eeeenk diye 2’ye bölündü hep. O yüzden çocuya su, sarp, kurt gibi isimler koyarken bunu aklınızda bulundurun.

Geçen sene 19 Ocak’da işe geldiğimde aklımda olan bir fikir dahi değildi blog sahibi olmak, ama yanlış hatırlamıyorsam öğlen saatlerinde doğru bi his geldi, ya açlık, ya da blog açma isteği…ikisinden birisi, ben ayrım yapamadım tam, blog açmış bulundum. Oldukça kolay oldu, zaten wordpress CMS (Content Management System)’de bir şahmaran durumunda olduğu için, hem yapımı, hem yönetimi, hem SEO(Search Engine Optimization)su falan cillop gibi. O yüzden…tam bu arada birisi geldi odama bişiler sorup gitti, o yüzden, cümle başındaki “o yüzden” lafını nereye getireceğimi hatırlayamadım, o yüzden bu paragrafıda geçtik.

Biraz istatistik vereyim o vakit. 1 senede şu an itibarı ile 50,894 hit aldık. İlk 6-7 ay çok az kişinin haberi olduğu için, yeni başladığımız için falan günlük ortalama 100-150 arasında iken son aylarda günlük ortalama 250 hit almaktayız. En çok hit alan ay ise 7.873 ile Eylül 2010 oldu. Bursa’nın Yıldızı yarışması için arama yapan bir sürü insan, jeneriğini yaptığım için buraya geldiler, lüzumsuzca…Yine 1 Eylül’de 521 kişi ile günlük hit rekoru kırık.

Bu arada Dilhun geldi şimdi ve yarına bitmek üzere BTSO için bir film yapıldığını, buna bir jenerik, bir KJ, bir geçiş bir bilmem ne gerektiğini söyledi. İşte böyle geçiyor günler, ani olaylarla sevgili ya da sevgisiz okurlar. Herneyse.

Ne yazacağımı tamamen unuttum o yüzden şimdi gidiyorum ben.

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

10 responses to “cenkozmercan.wordpress.com 1 Yaşında! Kutlamalar Başlasın!”

  1. muratünlü says :

    yerim senin blogunu

  2. banu says :

    1 inci yaşın kutlu olsun…..

  3. dorteks says :

    1 yıl ömürden yedin desene Cenk :)

    Daha hayırlı yıllara.

      • evronas says :

        başkasının komentine monte olayım da düzeni bozayım. iyi kastın valla tebrik ediyorum. boş vakitlerinde benim blogu da yaz diyecem ama diziden anlamıyon pek. tamam tebrik ettik, insult ettik gidelim işimizin başına..

        • cenkozmercan says :

          haha sensiz yapamazdım evren, seninle dalga geçmenin hazzı olmadan hergün gelip açamazdım dükkanı.

          black swan’ı seyrederken baygınlık geçirmişsin dediler.

        • evronas says :

          buraya yazayım da senin cevap altta kalsın, tekrar tekrar son notu yazmak zorunda kalma dedim.

          ben olmasam bu blog olmazdı cenk efendi. yaşayamazdı, ayrıca deli sucukçu ikbal efendi seni infaz ederdi, patrondan sonra simitçiye de şikayet ederdi. bu sebeplen haz almak için önce kaz al, sonra da tırtıl ye.

  4. cenkozmercan says :

    buraya yazıyorum ki nereye yazdığımı söylemiş olayım değerli evronassi.

    sen olmasan ben olmazdım, yaşayamazdım. ayrıca deli sucukçu ile aramda hukuk olurdu, katrandan sonra kemençeciye de sirayet ederdi. Bu sebeplen hız almak için önce tiz aldım, sonra kımız içtim.

Bir Cevap Yazın

