Şimdi de Vimeo’dan Korunuyoruz Türk Halkı!

Olm var ya, hak hukuk ne güzel bişi ya. Düşünsenize şimdi vimeo.com’a girdiğinizi, kim bilir ne türlü iğrençliklere maruz kalacaktınız. Gebe bile kalan var internetten lan! Meazunu dikkatli tıkla!

Evet bu gece garip bişi buldum internetlerde, sessel heykeller gibi..mtrak. Ne olduğunu tam anlayamadım o yüzden video’suna bakayım dedim ama bakamadım çünkü sansürlenmişti.

Düşünsene vimeo.com’a girdiğini şimdi. Saçma sapan videolar seyredecektim, acaba başıma ne türlü olaylar gelecekti. Belki beynim yıkanır aradan falan, güzel olurdu bahar temizliği hesabı. Ucube bişi olm zaten sanat falan ne işimiz var internetlerde “ses heykeli de neymiş” diye araştırma yapıyoruz.

Elbette Çin ve Kuzey Kore gibi gelişmiş bir ülke değiliz. İnternetin bir kısmı açık, herkes kendine dikkat etsin valla. Abdest almadan internetlere girmeyin, ne olacağı belli olmaz.

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

