Facebook’a Girdim, 15 Dakika Durdum, Sonra Çıktım!

Yıllar sonra bunu da yaptım sonunda sevgili erenler. Peki bir sor, neden yaptın cenk desene. Yaptım çünkü ben bir oyun oynuyorum internetlerde adı Wolfenstein: Enemy Territory ve bir de klanım var. Ama artık eskisi kadar aktif değiliz ve klanımızın sitesinin kapatılmasına karar verdik, ki bu durumda nasıl görüşecektik? Ortak karar zaten neredeyse herkes facebook’larda orada bir grup kuralım olarak çıktı ve ben de bu sabah gittim, üye oldum.

İlk 15 dakika çok kaotik geçti, nereye ne yazarsam kim okuyabilir falan bilmediğim için çeşitli potlar kırmış olabilirim, sorun etmeyin, ben etmiyorum. Hatta dar alanda Hawaii’den bir arkadaş ile karşılaşıp chat bile yaptım lan. 1 tane death project video’su gördüm ersun yılmaz delisi eklemiş, ya da paylaşmış mı deniyor…Sonra korktum çünkü olaya hükümedemedim ve ilk anda dozaşımına uğramayayım diye çıktım. Kapattım yani browserı ama bu yazıyı yazmak için screenshot almam gerekti, tekrar açtım, baktım arkadaşlarım artmış millet yorum yapmış falan tekrar korktum, fazla sosyal beni korkutuyor değerli okurlar. Hemen eve gidip Conan the Barbarian okumak istedim sonra. Herneyse olay böyle yani.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

5 responses to “Facebook’a Girdim, 15 Dakika Durdum, Sonra Çıktım!”

  1. banu says :

    herkes ne kadarda şaşırmış senin bu hareketine:)

  2. evronas says :

    anüs, rektum ve makat

Bir Cevap Yazın

