Dead Space 2 – FLT (Fairlight) Akıl Almaya Geri Geldi!

Dead Space 1’i bitirmedim, bitiremedim, yarıda bıraktım ve uninstall ettim. Sadece uninstall etmedim, tevbe de ettim, bir daha korku oyunu oynamayayım ben artık dedim. Çünkü artık korku oyunları hakikaten acayip korkutuyor. Ama şimdi bu haberi görünce “lan lan” diye kıllanmadan edemiyorum. Sanırım bunu da alacaz ve harddiskimizde iso’sunu barındırıcaz ama daha aslı oynamam gerek bi ton oyun var sırada…Bilemiyorum yani, çok az oyun oynayabiliyorum zaten. Pff bu nasıl bir ilk paragraf oldu be. Bu kadar düz bir yazı yazmayı becermiş oldum. Kalktım oyundan korktum falan gibi açıklamalar yaptım. 35 yaşında adamım lan ben.

Bakın biz c64’de amiga’da castle of terror, goblins, elvira falan gibi korku oyunları oynadık evet ama korkmadık çünkü ne korkacaksın ya. Korkmak istesen grafiklerden ne olduğunu anlayamazsın ki zaten yaratığın. Ama clive barker’s undying’i ve aliens vs. predatör’ün marine’i ile başlayan, doom 3 ile yükselen bu korku oyun furyasında beni hakikaten korkutan oyunlarda beni en çok korkutan özellik, random spawn’lanma  özelliğidir. Yani abicim düşman önden gelsin, her türlü, keserim onun götünü ben. Uzaydan gelsin, cehennemden gelsin, zombi olsun, yaratık olsun ne olursa olsun, ayıklarım ben onu. Ama geçtiğim yerlerden, arkamdan, ya da dead space 1’deki gibi bir anda duvarın içinden , vent’lerde gelirse tırsarım. Herneyse, şimdi zaman link zamanı ise verelim o linkleri.
Buradan download et / Buradan da olur / IGN / Trailer / Hatta geçenlerde dead space 85 dakikalık animasyon filmi çıktı lan

Etiketler:, , , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

