Due Date BDRip Xvid – Arrow

Öngörmek durumunda kalırım bazen. Arkagörmek diye bişey zaten yok. Ona tecrübe diyorlar. O yüzden dikkat kesil, öngörüyorum: Bu film çok komik bence. Az evvel BDRip’i sevilen&sayılan scene gruplarından arrow tarafından release edildi ve herkesin sevdiği, besleyici lezzetli Robert Downey Jr ve benim şahsen son zamanlarda epey gözüme giren (bknz. Bored to Death)ve sakallarına hasta olduğum Zakk Galifianakis tarafından başrolleri ile diye yazıyordum ki, baktım bu cümlenin başı nasıl başlamış, sonu nasıl gelecek, o yüzden bence önemli olan sağlıktır! Gerisi yalan.

Evet bu bir yol filmi, ve Robert’ın karakter 5 gün sonra doğacak oğlunu görmek için yola çıkmasına müteakip bir de bakmasın mı ki, uçmak ona yasak, ve o da Zakk’in karakteri ile yola çıkmak zorunda kalıyor ve bu onun zoruna gidiyor. İlk kez askerde duyduğum bu zamir tümleç tamlaması olan zoruna gitmek ise benim bazı günler hoşuma gidiyor, bazı günler ise “yoksa ben gizli kıro muyum?” diye düşünmeme sebep oluyor. Her türk’ün yaşadığı bir dilemma olsa gerek diyor ve paragrafın son kelimesini düşünmeye başlıyorum: tretuar.

Gelelim iş konuşmaya. Linkler şu aşşada toplanası şekilde bekliyor ve filmin şu an ki imdb’leri 7.0, eee, ne duruyorsun helvatica yapsana! burdan download / imdb /altyazı / online izleyeceğim diyen azınlık

Etiketler:, , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

