Zeitgeist Moving Forward için ilk Rip

Geçen hafta youtubelarda yerini alan Zeitgeist Moving Forward bugün p2p gruplarından TehDingo tarafından internetlerimize sokuldu. Aynı zamanda resmi sitesinden de yayınlandı diye heyecanlıyız. Peki biz kimiz? Biz  ilk 2 belgeseli seyretmiş, seyrederken de “tabi lan, oooo, evet ya, vay vay vay” diye gaza gelen sonra ulan yoksa bizi ayakta yediler mi diye kıllanan kitleyiz. Hatta ben kalkıp bi de orientation presentation’u da seyretmiştim. 2 saatlik sunumdu. İlk 2 filmin hipnotize edici etkisi yoktu. Ama olsun.

Bilmeyen kaldı mı ama kısaca özetlersek, zeitgeist belgeselleri kısaca bize, din gibi insanların beyinlerini yıkayan sistemlerin nasıl ortaya çıktığını ve neden gereksinim duyulduğunu, faiz sistemi ile insanların %1’inin geri kalan %99’unu nasıl kucağa çektiğini, aslında bir kağıt parçası olan para üzerine kurulmuş bu finansal düzenin yanlışlıklarını anlatan belgesellerdi ve 3.sünü seyretmek için sabırsızlanıyorum ben de. Anlatılanlar gerçek mi yoksa komplo teorisi mi, seyredenler karar verecek ama kendinize şu soruyu sorun? Güç sizde olsaydı, herkesle paylaşır mıydınız? Güç kimde peki? He-man’de değil o kesin. Linktime!
Download et / youtube’da izle / resmi site / türkiye sitesi / vikiviki

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Zeitgeist Moving Forward için ilk Rip”

  1. dorteks says :

    Bu Zeitgeist olayının filmlerini seyrettim hocam, belgesel tadına. Şahsen ben anlatılanalra katılıyorum. Geniş bir zamanda bu konu hakkında fikir mütalaa edelim.

    • cenkozmercan says :

      ilk defa seyrettiğimde çok etkilenmiştim ben de. bi sürü arkadaşla konuştuk falan ama şimdi biraz daha çok şeye inanıyorum ben. bunlar gücü elinde tutanların bilmemize izin verdiği kadarı…wikileaks’de öyle.

      hepsi önemli açıklamalar ama gerçekten bir sorun çıkartacak kadar büyük olamıyorlar. dolayısı ile güç sahipleri ortalama insandan “gazı almış” oluyor ve işine bakıyor, biz de bunları seyredip sinir olduğumuzla kalıyoruz.

Bir Cevap Yazın

