Baba Oluyorum ve Bunu Bir Video ile Dışavuruyorum!

Değerli fanlarım son 2-3 aydır eşim Fulla hanımefendide bir takım değişiklikler gözüme çarpıyordu. Örneğin kendisi bir kurt hayvanına benzer özellikler taşır hale gelmiş ve burun organı inanılmaz koku alma becerileri sergiler olmuştu. Artık televizyon kumandasını falan koklayarak bulmaya başlaması olsun, ben yatak odasında 16 yıllık en sevdiğim t-shirt’i giyerken, bu salondan koku ile “sana o t-shirt’ü giyme demiyormuyum” serzenişleri olsun, ağlama ve gülmeyi aynı anda başarı ile uygulaması olsun, hepsi toparlandı ve ben de bir “acaba mı ki?” düşüncesi oluşturmaya yetti. En son baktım göbeği benimkini geçmeye başladı kendisini kenara çektim. Bak dedim, üzüm üzüme baka baka sararır. Ama seni iyice bana benzemeye başladın, bu göbek falan….dikkat ol evliliklerde karşılıklı saygıya önem veren bir yapıda bir insa…şimdi zamanım kalmadığı için gidiyorum. 3 boyutlu ultrason ile oğlumun bibisine bakacağım haha :D

Bu arada erkek ismi tavsiyesi verebilirsiniz, ben kansporu ya da thor olarak düşünüyorum!

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

17 responses to “Baba Oluyorum ve Bunu Bir Video ile Dışavuruyorum!”

  1. muratünlü says :

    :))))))))))))))))))))))))))))))))

  2. Anonim says :

    TEBRİKLER CENK…… AL SANA İSİM TAVSİYESİ
    MERCAN ÖZMERCAN :)

  3. CÜNEYT YAŞAR says :

    TEBRİKLER CENK…… AL SANA İSİM TAVSİYESİ
    MERCAN ÖZMERCAN :)

  4. Anonim says :

    isim olarak Bilge Kaan nasıl ? türk boylarından :) cenk ismine de gönderme yaparak…

  5. Anonim says :

    sadece Kaan daha iyi

  6. cenkozmercan says :

    cüneyt ve anonim arkadaşlar,

    sağolun. oğlanın pipisini gördüm az evvel ultrasonda ve thor sanırım kesmeyecek! odin mi koyacam adını nedir hahahahaha
    diye gülerek uzaklaşmacaaaaaa :D

    • evronas says :

      ismet ismi uygundur
      hani kendim yumurtlasam ismet koyardım adını ama oyle birsey olmayacagi icin izin veriyorum kullanabilirsin. sanki daha once de onermistim bunu. iki kere onerdigime gore onemli olmali!

      ikincil onerim sevtap’tir. iki isim koyup da perisan etmeyin cocugu diye de ucuncul bir oneri getireyim.

      • cenkozmercan says :

        2 isim olayı olacak galiba, ismet sevtap özmercan fena olmadı bak. ben bunu bir dominiç muhtarına da danışayım, olmadı danişmendoğulları beyliğinin kazaskerine sorayım, onlar onaylarsa ismet sevtap olur, yok olmazsa, mert olacak galiba.

        • evronas says :

          bi unvani isim olarak koymak mumkun mu memlekette
          kral
          lord
          arşidük
          prens
          ya da lokalize edip şehzade, padişah, ismet gibi

          • cenkozmercan says :

            Lord Soth nasıl ? Hem lord, hem death knight..kimse duramaz karşısında be :D

            • evronas says :

              bi takim tatlisu insannari sith lord kavrami ile karistirir bence, anlamsiz sorulara ve sakalara maruz kalabilir, vay dark side ha, balansin icine ettin, gel bi rot ayari yapaytim gibilerinden..

              yaw lord soth olur tabi olmaz degil de, niye black rose birader, black liver filan olaymis.. gul nedir ipne miyizz..

  7. evronas says :

    lan has evlat, tartismaya actigimiz olay gul zaten, kastin hiyerarsisi degil. yakana tak bi gul de gez ortamlarda, ondan sonra gel yuzugumu op

  8. Muratım Hummelim says :

    Hayırlı olsun Cenk kardeşim :o)

    İsim olarak Efe ÖZMERCAN nasıl ?
    yada Yiğit
    yada Can
    yada Emir
    yada Halis
    yada Cenk Junior :o)

    Özmercan ailesine mutluluklar..

  9. Onur says :

    Kutad ! :D

Bir Cevap Yazın

