Oğluma Durum Nedir Dedim, Sorun Yok Yanıtı Aldım!

Evet bugün 3d ultrason için hastaneye gittik. Oğlan şu an 5 aylık. Hanımı yatırdım yatağa, sürdüm jeli göbeğine, aldım ultra aleti elime baktım içeri. Bizimki gözüktü, nedir durumlar dedim, rahat mısın, istediğin bi yemek varsa söyle yedireyim, film falan istersen söyle seyrettireyim. Sorun yok baabında “thumbs up” hareketi yaptı resimde gördüğünüz üzere.

Bu ultrasondan görünen şeyleri anlamak biraz enteresan. Kahvefalına benzer bi hali var. Hadi bu renkli biraz daha net, solda direk kafa, kol, el falan gözüküyor.Hele siyah beyaz olanı, iddia ediyorum, 1972 model saba televizyondan daha kötü gösteriyor. Doktorun anlattıklarına inanmak zorundasın. Yok burası mide, burası beyin bilmem ne, anlatıyor adam. Sonra da “herşey normal” diyor, sen de başında “hı hı” diyorsun. Sonra kağıt havlu ile göbeği silip evine gidiyorsun.

Tam olaylar bitti doktor bize özetliyor, capture aldığı resimlere tek tek bakıp monitörden bak şu şöyle bu böyle derken, hanım sordu “bu kafa ne böyle, kafası mı şişmiş onun” diye. Yok, dedi doktor, daha 300 gram, böyle görünüyor, flaş da orada patlamış, şiş falan değil diye ekledi. Ulan dedim madem flash patlıyor, flaşsız çek 2 saniye pozla arkadaşım değil mi? Herşeyi ben mi söyleyecem ya? Sonra düşündüm, ulan 300 gram ne demek, sucuk alıyorum yarım kilo bilader :D

Reklamlar

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

13 responses to “Oğluma Durum Nedir Dedim, Sorun Yok Yanıtı Aldım!”

  1. banu says :

    :) ben o ultrasonographic resimlerden hep korktum,uzaylı gibi bişey,dr da bana vermedi onları,doğumdan sonra veririz dedi,cinsiyetide öğrenmedim,doğurdum oldu,ohh darısı başınıza

  2. Oğuz says :

    tebrikler tekrar ve çok selamlar

  3. Anonim says :

    Hayırlı olsun Cenk. Babasına benzemesin de :)

  4. dorteks says :

    Hayırlı olsun Cenk. Babasına benzemesin de :)

  5. BayanVet says :

    Hayırlı olsun :) Evet kesinlikle ultrason resimleri siyah beyaz iken, kahve falına bakmaktan farkı yoktu. Şimdi her şey harika 3 boyutlu görebiliyoruz bebekleri. Son cümleye de epey güldüm :)

  6. bayanvet says :

    Senin oğlan? :D

  7. bayanvet says :

    okudum tabii :) veteriner – oğlan deyince .p

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: