Gary Moore Öldü (1952-2011)

58 yaşında hayata veda eden Gary Moore ölerek yaşamını yitirmek sureti ile aramızdan ayrıldı.

Çoğu insan gibi benim de bildiğim belki de tek Gary Moore şarkısı olan Still Got the Blues, şimdi büyük konuşmayayım, belki başka şarkılarını biliyorumdur, o zaman artık bu cümleyi nasıl tamamlayacam onu bilmiyorum ama.

Hıncal Uluç bakalım testi kırıldı, çanak çömlek patladı gibilerinden bir yazı yazıp Gary Moore’u ülkemizin genç gitaristlerine, genç blues’cularına örnek teşkil edemez ilan edecek mi? Açıkça söyliyeyim bu Gary Moore öyle bir adammış ki, 2 cümle arka arkaya kuramadım adam hakkında. Mori Kente ölse, Yekyek yekemu klibindeki yanan varillerden falan bahsedebilirdim bak. Daha çok konu çıkardı. Demek ki belki de ben bu yazıyı yazmamalıymışım. Ama Type o’Negative’ten Peter Steel ölünce onu yazmıştım da 123.023 hit almıştım, belki de o yazının gazı ile yazdım bunu. Demek ki ben içimdeki rating canavarına köpek olmuşum. Kendimi daha iyi tanıdım bak şu saniye itibarı ile. Bir de az evvel bir nişandan geldik, baktım asansörde aynaya, bir sivilcem çıkmış, kendimi daha da iyi tanımış oldum neticesinde. Gary Wikisi / ofişıl sitesi /Bir belçikalı da 365 gün 365 maraton koşmuş bu arada oha diyoruz

UPDATE

 

 

Bu yazıyı yazdıktan 1-2 saat sonra facebooklarıma bir baktım, bir de ne göreyim, Uygar Ertur’dan bir mesaj gelmiş bana.İşte gerçek bir blues sever olan değerli dostum, ilkokul arkadaşım Uygar Ertur bana bu satırlarla haddimi bildirdi. Herşey için özür dilerim.

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

