Facebook ve Cityville Sayesinde Arkadaşlarımı Tanıdım! (Sadly, Bir Kısmı Yavşak Çıktı)

İnsan, hayatı boyunca farklı sebeplerle, farklı anlarda göt olur değerli okurlar. Bu göt olma lafı size ağır geldiyse siz bu yazıyı kopyalayıp bir word dosyasına paste edin, sonra find and replace ile “göt olma”ları “morarma” ile değiştirin isterseniz.

Ama benim değiştiremeyeceğim bir gerçek var ki, ben facebooklara girince bir miktar göt oldum. İlk önce hemen açıklayayım ki, cityville isimli oyunun hastası oldum. Bu “bilmemne ville” oyunları oynayan arkadaşlarım vardı daha önce, onları hor görürdüm. Hayatının büyük bir kısmında oyun oynamış bir insan olarak böylesi zibidi oyunları sefil bulur, oynayanlarla da “ek ek, biraz da tahıl ek, biraz da hububat ek tıhıhıhhııhhı, kenara da eşeği koy aman haaa”gibilerinden aklım sıra dalga geçerdim. Ama şu an itibarı ile yaklaşık 10 günümü doldurduğum facebooklara bakıyorum da, ilkokul arkadaşlarımın resimlerine bakmaktan çok cityville oynamışım ben. Utanmıyorum lan, seviyorum!

Bazı arkadaşların “Olm facebooklara çok hızlı bir giriş yaptın lan sen eühüeh” gibilerinden yorumları olsun, diğerlerinden gelen “lan o oyunları oynayacak hale  mi düştün sen” tarzı yorumlar olsun, hepsini göğüslemiştim. Ama bir tane var ki, beni benden aldı, “bu herifler benim dost dediğim insanlar mı? Lan bu herifler akp’ye oy veriyor galiba” dedirttirdi bana! O laf, o kalp kıran, huzur kaçıran, mısır gevreği gibi iman gevreten laf ise şudur “Bana o oyun şeylerini yollama lan”…..Vay vay vay!

Bunu şu ana kadar 4-5 arkadaştan duydum sevgili okurlar. Ki korkmayın tüm arkadaş listesine “bana enerji yollasana beehehehehe” diye yavşayacak kadar düşmedim! Yakın bildiğim, kimileri ilk okul yıllarından beri tanıdığım candostu yoldaşlarımdan geldi bu laflar. Şu an şeytan diyor, vergi yüzsüzleri gibi kimliklerini ifşa et bunların! Ama yapmayacağım, onlar kadar alçalmayacağım ağzına yüzüne bir anlık sinirle tekma atıp sonra pişman olacağım okurlarım! Şu an bir Şafak Sezer olmuş olabilirim, duygusal anımdır, anlayış gösterin.

Evet facebooklarda yeniyiz, evet önceleri milyonlarca farmville oyuncusunun gururu ile oynayıp, şimdi kendimiz cityville’in tuzağına düşmüş bir zavallıyız biz (aniden kendinden biz diye sözeden adam) peki candostu bildiğimiz arkadaşlarımız, 2 meauz tıkını bize fazla görmüşler de “Cenk bana yollama olm şu oyun şeylerini” derken hiç mi içleri cızlamamış, hiç mi empati yapmamışlar….Demek ki bu insanlar hayvanmış sevgili okurlar! Hem de öyle ceylan olsun, kutup ayısı olsun gibi şirin hayvanlar değil. Bunlar sansar gibi, çıyan gibi, ayak mantarı gibi hayvanmışlar lan!

Son olarak bu yazıyı bana her türlü oyunumda yardımcı olan Sibel Gürdal Rodoplu’ya teşekkür ederek bitiriyorum. Sağolsun gerektiğinde korsan olarak, gerektiğinde bankamda credit advisor olarak, gerektiğinde şehrimi büyütmek için permit yollayarak bana her türlü yardımı yapmış, cityville oyunundaki kısa zamanda çok işler yapan belediyecilik/müteahhitlik becerilerimi geliştirmemi sağlamıştır.

Belediye dedim de Nilüfer’da CHP’ye oy verdik, her cumartesi elektrik kesiliyor bu ne lan?

Etiketler:, , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

