Test Drive Unlimited 2 PC’ye Çıktı (Skid Row)

Sene 1992 falan, ben İhsan Çizakça Lisesi diye bir lisede okuyorum ve okula bir bilgisayar lab kuruldu. 10 tane 80286 cpu’lu (olduğunu tahmin ettiğim, 386 değildi çünkü), sistem disketi ile açılan harddiskten yoksun pc konuldu  ve biz amiga gençliği “tıhıhı” ve “tohoho” diye gülüyorduk bunlara hatta güliverdik cüceler ülkesinde.

Kalkıp amiga ve o zamanın pc’lerini karşılaştırmalı bir yazı yazmayacam tabi ama her oyun manyağı gibi o bilgisayarlarda da nasıl oyunlar olabilirdi onu merak ediyordum. Sonra bir yerden bir şekilde testdrive bulduk ve test drive oynadık bir miktar. Bilgisayar hocasından gizli tabi. O bize Gwbasic ile komedi programlar yazdırmaya çalışıyordu sanırım. O zamanlar oynadığımız test drive ilk test drive’dı sevgili okurlar. Testdrive 1. Siyah beyaz grafikleri ve 7 fps oynanışı aklımda kalanlar. Daha sonra ben testdrive falan oynamadım. Zaten araba yarışı sevmem. Oynamam. Gerçek hayatta da araba sevmem. Bana ne lan kaç motor, kaç silindir, kaç bobin. Gazına basarım gider. Bozulursa babama söylerim, kağıt işlerini de karım yapar. Ben anca sürerim, bazen de patlak tekerlek değiştiririm (söylenerek). Sonuçta bu oyunda PC’ye çıktı skid row sağolsun. Download linkleri / Resmi Sitesi

Etiketler:, , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

