Eurovizyonu ve Gönlümü Kazanan Satellite Lena Albümü İnterweblerde!

Dikkat kesilin, size bir sır veriyorum. Karadenizde veya başka denizlerde alabora olan deniz taşıtlarınız mı var? “Nen var kuzum” diye soru mu soruyor arkadaşlarınız? Evde hamile karınız sebze yemekleri ile hayatınızı domine mi etti? Sorunlar çözüldü!

Eurovisionu ve benim gibi millonların sevgisini kazanan bıcır kız lena’nın albümü çıktı. O satellite şarkısını bir aralar günde 20 kere falan dinleyip her seferinde çok sevmiş bir adam olarak tekrar dinledim ben de. Düşündüm ki bu şarkı dünyanın insanı en mutlu eden şarkısıdır! Hem şarkı, hem kızımızın şirinliği ve supradin aksanı….

Bu yazıyı belki 5 kere yazdım bugün bir türlü publish edemedim, wordpress paso offline oldu! O yüzden burada keselim link

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

3 responses to “Eurovizyonu ve Gönlümü Kazanan Satellite Lena Albümü İnterweblerde!”

  1. cenkozmercan says :

    evet ya albüm tırt ne yazık ki

Bir Cevap Yazın

