Watafak Tipografik Yaklaşım Buğulama!

Tesadüfler hayat adı verilen yaşamımızın şekillenmesinde bir maestro görevi görür. Olmadık anlarda olan olmadık olaylar bizi bozanın üzerindeki tarçın öbeği gibi bir sağa bir sola sürükler, bırakır (drag&drop). Dün de ben bir watafak görseli için google’larda araştırmalarımı derinleştirmişken bir de ne görsem! İşte bu ispanik tipografik site karşıma çıkması ile ben yere bir kapaklan!

Tipografik tasarımlar hakkında yeterince günah çıkardım, o yüzden, ben eskiden bunları hiç tınmazdım ama bir gece 255,255,255 (rgb) sakallı bir dede gelip beni aydırdı konusuna girmiyorum. Sadece günah çıkarmak için bir kutumtrak ama arasında da eski mutfak dolaplarında olan şeyler, derken tam bu paragrafta iyice saçmaladığımı bana e-mail yolu ile bildiren Samsun Zangoçlar ve Zangoçlara Gönül Verenler Derneği üyelerine 4 kilo kimyon yolluyorum.

Daha da Davos’a gelmem diyerek konuyu bulanıklaştırıyorum ki, bu focuslayamayan kamera etkisi yapıyor yazıda, ama sonra odaklayarak konuyu bağlıyorum. İşte bu watafak sitesinde çok güsel bazı tipografya elementleri, mesela Fe demir demek! H2o ise zaten bir celebrity! Bak watafaklara buradan.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

