Mr.Beam Bana Söyleyecek Söz Bırakmadı!

Bazı günler bazı şeylerle karşılaşırız ve deriz ki, “lan bunu ben niye düşünemedim?”, sanki düşünsek yapacakmışı….bu giriş olmadı. Bi hak daha tanıyın bana.

Tasarık işinde olan insanlar, grafik olsun, mimari olsun, reklamcısı bilmemnecisi, toparlanın, hepimizi osurtturacak bir proje var karşımızda. Aramızda cırcır olanlar varsa onları ayrıca uyarıyorum, bi kaza çıkabilir çünkü bu seyrettiğim şey beni Gargantua ile Pantagruel gibi os-os osurttu! Mr. Beam sen ne manyak bir adammışsın ya.

Kısaca ve çok aşağılıkça özetlemek gerekirse Mr.Beam, adından da anlaşılacağı üzere ışık oyunları yapan bir hiperbol. Projektörlerle yapılan bir takım oyunları Michel Gondry gibi babalardan gördük ama ben böylesini daha önce görmedim, göreni de görmedim, göreni göreni de görmedim, Görene’ye de gitmedim.

Özellikle Gent Işık Festivalindeki çalışması ve Living Room projesi konkav beynimi konveks etti, içini dışına çıkardı, bahçeye indirip çişini yaptırdı daha sonra 2 porsiyon mezgit buğulama ile servis etti, bir boris becker gibi. Dikkat buyrun, anlamlardan ve sıtkı sıyrılmış bir hal almaya başladı metin…ali…feyyaz.

O zaman bloglarımda şu ana kadar yapmadığım bir şey yapacağım ve yazının sonuna video koyacağım! Hem de 2 video birden kuşağı başlatacağım, Kuiper Kuşağı gibi soğuk, bilinen karate-do siyah kuşağı gibi brutal, bornoz kuşağı gibi gerekli…Siper al, kafanı koru, press play on tape.

Burada Gent Işık Festivali

Burada da Living Room

Burada da resmi sitesi / Burada da blogları


Etiketler:, , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

3 responses to “Mr.Beam Bana Söyleyecek Söz Bırakmadı!”

  1. hopkop says :

    son zamanlarda gördüğüm en uçuk şey bu sanırım. ağzım açık kaldı, göççük beynim almadı, alamadı. çüş.
    paylaşım için saol.

  2. sibi says :

    http://www.mappingfestival.ch/2011/ yaklaşık 5 aydır mapping konusunu araştırıyoruz. binanın küçük maketi üzerinden hazırlanıyor görseller. güm görseller hazırlandıktan sonra gerçek binaya uygulanıyor. çok başarılı… tünelde yapılan vodofone için saat 21.00 başlıyor ve taksim meydanında avea için yapıldı. binaya 3 farklı projeksiyon yerleştiriliyor. Maliyet hesapları tutarsa konserlerde yayınlamak hayalimiz :)) çok acayip güzell!!

    • cenkozmercan says :

      Müzik piyasası tamamen değişmiş durumda, cd satmak diye birşey kalmadı. Eskiden milyon satan isimler artık 50bin satınca olay oluyor. Artık iş tamamen performansta ve bunlarda da dümdüz bişi çalmak yeterli değil. Düşünüyorum ulan metallica son 20 senede adam gibi birşey yayınlamadan dünyanın en büyük grubu nasıl kalır diye. Konserde çok iyi herifler. Efektler patlamalar vs.

      Bence artık bu tür görsel gösteriler bir konserin en az müzik kadar önemli kısmıdır hatta bunu adam gibi yapanlar adam gibi müzik yapmasa bile bi yerlere gelecektir (diye ileri geri konuşan adam:) )

Bir Cevap Yazın

