Angry Birds Gerçek Hayatta Oynanabiliyor!

Bu yazıyı yazmak üzere başlığı attığım anda odamda yıldırımlar düşmeye, şimşekler çakmaya başladı, inanır mısın nominal değerli okurlar? Duman dağıldığında ise karşımda geçmişten günümüze zamanda yolculuk yapan Türkçe öğretmenimi gördüm. “Cenk gerçek hayat da neyin nesi?, lütfen Türkçe’mizi doğru kullan” dedi ve tekrar yıldırımlar şimşekler eşliğinde yok oldu. Ben ise hala  konuşmasında apostrof kullanabilmesine şaşırıyordum.

Tabi biz hayatın büyük bir kısmını internette yaşadığımız için “irl” diye bir kısaltmamız vardır, in real life anlamına gelir, yani gerçek hayatta. O yüzden kullanmıştım ben bu sözü ama 20 sene önceden gelen Türkçe öğretmenimin tek hayatı vardı, o yüzden gerçek hayat tanımlamasını bilmemesine şaşırmayalım. Evet, bilgisayarlarımızda ve bazı şanssız kitlenin minik iphone ekranlarında oynadığı angry birds’ü anlatacak değilim. Bu ben değilim anlıyor musun. Toplum beni böyle yaptı, yoksa ben yolda bir kaplumbağa görünce arabayı kenara çekip 4lüleri yakan, 50 metre arkama “tikat ol leayn” üçgenini koyan ve kaplumbağayı arabama alıp istediği yere götüren bir insanım yani.

Sonrasında ise bu oyunu gerçek hayatta oynamak isteyen varsa işte bakın böyle oynanıyor masa üstü olarak.

Ayrıntılı bilgi için bak bi de sen yağızım

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Angry Birds Gerçek Hayatta Oynanabiliyor!”

  1. evronas says :

    sataşmak istiyorum, uygun bir post atarsan agiz yuz bakmadan girisecegim..

Bir Cevap Yazın

