Flash Videolar Ortadan Yeşil Çizgi ile İkiye Bölünürse Ne Yapacaz?

Bilgisayarımı uzun süreler kapatmayan bir insanım. Yeri gelir format atıp bir daha ki formata kadar kapatmam, yazmak ne kadar isterdim, ama elektrikler kesiliyor. Elektirikler sizin sandığınızdan çok daha fazla kesiliyor sevgili okurlar. Geceleri mesela 4-5 gibi kesiliyor it sıpası. Sütten kesilen bir lousa anne misali, bir bakmışsınız plinksss elektrikler kesilmiş. O sırada oyun oynuyor ya da bir işle uğraşıyorsanız kalayı basıyorsunuz tabiatı ile, ama teflon jenerasyon kolay kalay tutmuyor, kesildikçe kesiliyor. Bir diğer komiksel olay ise mesela elektrik kesiliyor bilgisayar başında. Battalgazi’nin oğlu Seyit Battal Malkoçoğlu gibi kalakalıyorsunuz, lan ben ne yapacam şimdi diye. Sonra içeri gidip film seyredeyim bari diyorsunuz ama o da olmuyor. Dolayısı ile elektrikler ve internetlerin kesilmesi hayat damarlarını kesiyor. Su kesilmesi o kadar değil bak.

Evet çok uzun süreler bilgisayarı kapatmam demiştim, yine bi 10-15 gün sonra kapattım bilgisayarı flash player kendini update etmeye yeltendi, saldım onu çayıra, et dedim update’ini. Ve fakat bu update sonrası bir de ne görmemle yere kapaklanmam bir olsun! Flash video’ların hepsinin orta yerinden bir yeşil 2 nokta arasındaki en kısa mesafe olarak da bilinen “çızık” geçmesin mi! Birde video ortadan ikiye bölünüp aynı video çizginin üstünde ve altın bastırılmış şekilde yer almasın mı! Vay vay why?

İlk önce flash videolarda karşılaştığım için ilk önce flashplayer’ı tekrar kurdum ve sordum, sana mısın? Bana mısın demedi! Bunun üzerine google amcamda bir arama yaptım. Türkçe bu sorunla karşılaşan yazıtlar gördüm ama çözüm bulamadım. Millet browser’ını kaldırmış tekrar kurmuş falan filan. Dolaylı tümleç, ingilizce aramalara başvurdum ve gördüm ki bu sorunla Chrome kullanıcıları ağırlıklı olarak karşılaşmışlar, ve Google’ların engineering ekibi de sorunu nüksettirmeyi başarmış ve çözümü belirtmiş. Çözüm de şudur: Ekran kartı driver’ını update edeceksin. Hemen baktım zaten driver’ım 1 senelik, Nvidia sitesine gittim son driver’ı indirdim, kurdum olay çözüldü. İşte bu da siz semerkantlı okurlara ve semerkantsız okurlara bir bilgi bildirgesi olsun.

Etiketler:, , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Flash Videolar Ortadan Yeşil Çizgi ile İkiye Bölünürse Ne Yapacaz?”

  1. Nihat FİDE says :

    Hocam o kadar uğraşacağına videoya sağ tıklayıp ayarlar, ekran kısmında ”Donanım hızlandırma özelliğini etkinleştir” check edilmiştir onu kaldırıp browser’ı refresh etmek yeterlidir.
    Ekran kartı Driver’ı yuklemekte çözüm olmamıştır büyük ihtimal ?

    İyi çalışmalar.

  2. halil says :

    sağol kardeş çok yardımcı oldun

  3. Anonim says :

    teskkrler nihat:)

  4. barış yalın says :

    Haydaaa. Bende neden böyle oluyor diyorum. Güncellemek sorun değil de internet kafe sahibi olunca sorun oluyor:S:S:S

  5. cenkozmercan says :

    ekran kartı driver’ını update etmek olayı tamamen çözüyor

Bir Yanıt Bırakın

