Bulletstorm FTL (Fairlight) Tarafından Yayınlandı!

İnsan bilmeden de birşey yapabilir. Mesela ben şu an hakkında hiç birşey bilmediğim bir oyun hakkında atıp tutmak üzereyim ama bakın bana bi. Bi titreklik, bi kamaşıklık, bi sayrılık var mı? Yok. Kendimden emin tavırlarla, bir de kalkmış,  bi bok bilmiyorum derken bile sanki matah bişeymiş gibi artislik yapıyorum. İşte bunun sebebi dün gece Enemy Territory’deki müthiş oyunumun hala üstümde kalmış aurasıdır. Sakin olun ve gurur duyun, dün 100lerca gavuru dize getirdim, sayısız multikill’im, ace’im ve kritik hareketlerimle takım arkadaşlarımı da teamspeak’te basbas bağırttım. Dün Türk’ün adını kafalara kazıdım sevgili bezik büzen okurlarım. Kutlu olsun.

Bu bulletstorm oyunu ise, tabi yaşlandık artık – her oyunu takip edemiyoruz, aman o çıkacak babam şu çıkacak diye, hakkında birşey duymadığım bir oyundu, ki bizlere Unreal gibi epik bir oyunu sunan Epic Games tarafından yapılıp, EA tarafından dağıtıldığını görünce “vardır bunda bir hinlik” diye düşündüm. Hemen araştırmalarımı derinleştirdim. IGN ve Gamespot gibi sitelerden 8/10 bazı diğerlerinden 9/10 aldığını gördüm ve bunun üzerine gidip 4 lahmacun sipariş ettim. Lahmacunlarla sinop inceburun’a gittim ve düşündüm “ulan Türkiye’nin en kuzey noktasındayım” dedim kendi kendime ve attım kendimi denize, kuzeye doğru 21 kulaç atıp dibe daldım, kum çıkardım, çıkardığım kumların olduğu yere ise lahmacunları bıraktım çünkü ben lahmacun sevmem.

Evet bir takım iddiaları var bulletstorm’un. Incredible new skillshot system, falan gibilerinden ama bunları her yeni çıkan oyundan duyduğumuz için tınmıyoruz pek ve linklere geçiyoruz. Resmi sitesi / Notlar / Download linkleri / Törkiş davnloğd linkleri

Etiketler:, , , , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

