Fallout New Vegas Update 5 ve DLC Dead Money Skid Row Tarafından Yayınlandı!

(Bu yazıda sanal reklam uygulaması vardır – uyarılanlar, uyarılmayanları uyarsın). Bu sabah ofisimin kapısı zıpçıktı bir kahkaha ile hızla açıldığında bir anda dondum kaldım. İçeri Hıncal Uluç girmişti. Tam hızla söze girecekken onu durdum ve sordum “Abi şu hayatta bir tane daha Hıncal ismi duymadım, nedir bu işin sırrı, yoksa işin sırrı Olin’de 2 kere rafine mi?” dedim. Kahkahalar arttı ve 874 desibele ulaştığında ben artık ben değildim. Ben artık bir japon balığı olmuştum. Sonra düşündüm ne yapıyorum lan ben dedim tekrar insan oldum.

İşte müthiş oyun, son zamanlarda oynadığım en iyi RPG olan New Vegas’ın 5. Update’i ile birlikte ilk DLC’si Dead Money SkidRow tarafından downloadlara sunuldu. Afiyet olsun. Sürt Meazunu /Alternatif Linkler

Etiketler:, , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Fallout New Vegas Update 5 ve DLC Dead Money Skid Row Tarafından Yayınlandı!”

  1. nasıl yapılır? says :

    harika bir malake olmuş emeğiniz için teşekkürler.

Bir Yanıt Bırakın

