Jackass3D DVDRip Defaced Tarafından Yayınlandı!

Dün rüyamda balet olmuş ve olmadık yerlerimi ortaya çıkaran kılıklar giymeye zorlanmıştım. Her sanat dalının belli bir noktasında ortaya çıkıp herşeyi altüst eden adam olmaya karar verdim ve yönetmene “yeter arkadaşım bu tayt sevdasından, ne lan bu 1987 mi?” diye bağırdığımı hatırlıyorum. Sonra gittim yandan cepli, komando şort ve oduncu gömlek giydim ve geldim bunun yanına. Bak dedim artık bale böyle, ayrıca bu ayağıma giydiğim şeyler çok afedersin gay yani. Onları da bilekli basketbol pabuçları ile değiştirdim. Bale öldü yaşasın yeni bale diye bağırdım. Yönetmen bana yaklaştı bak cenk dedi, senden beyaz kuğu olur ama siyah kuğu olmaz dedi. Elimi 180 derece çevirip ağzının ortasına nakşettim osmanlı menşei tokadı ve dedim ki “ırkçı mısın lan sen?” O ara uyanmışım.

Aslında Jackass konusuna Dudesonit’ten girip, CKY videolarından çıkabilecek bir yazı oldurabilirdim bunu ama yapmadım. Demek ki bana “Clark clark neredeydin, süperman az evvel buradaydı” diye gelen olursa, gözlüğümü düzeltip ama şimdi öyleydi böyleydi diyip savuşturma hakkım saklı kaldı. Sonrada linkler. / imdb / resmi jackass sitesi

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

