Tron Legacy Dvdrip Çıktı! (Önce Evo Sonra Vision)

İnsanın kendini olduğu gibi kabul etmesi, olduğu kişi ile olmak istediği arasındaki kişi arasındaki farkı üstüne yük etmemesi zordur. Ben hala tam başarabilmiş birisi değilim, hala bazı şeylerden utanabilirim ama eskisi kadar değil. Artık bu gibi şeyleri fark ettiğim zaman hemen birisine söyleyerek tedavi yolunu seçiyorum. Örneğin: Ben ilk Tron’u seyretmedim!

O-ha-ra değil mi? Benim gibi bir adam Tron’dan bihaber olsun. Etrafta türlü haberlerini görsellerini görsün, konuyu bilsin, bilim kurgu konusunda kendi çapında doktora versin ama tron dedin mi “Ne, Elektron mu?” diye yanıtlasın…Çok ayıp biliyorum.

Ama ne demişler, binmemek ayıp değil, başka bişey ayıp. Mesela insan içinde yellenmek ayıp. Ya da farklı kültürlerde “yemeği çok beğendim” anlamına da gelebilir, herneyse. Ben tron’a giriş yapıyorum, ki o yüzden screener’larına falan yüz vermedim ama bugün dvdrip’i ile karşımızda. Önce Evo tarafından release edildi, daha sonra ac3 audio ve daha yüksek bitrate’li video ile vision tarafından salındı internetlere. Ama evo’nun da türkçe altyazısı var, acaba vision versiyonu senkronize edilecek mi? Hatta şu an iyi oku bunu ilker. Ne diyordun? Yazayım mı? Evet ilker şu an sandalyemi itmek ve kakmak sureti ile bunları buraya yazmamı söylüyor, inanmıyor yazacağıma, ben de yazıyorum. Hangi ilker mi? Tabiki bursanın en iyi kameramanı ilker! :P

Linkler(vision) / Başka linkler / Altyazı / imdb / Online izle!

Etiketler:, , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Tron Legacy Dvdrip Çıktı! (Önce Evo Sonra Vision)”

  1. selcuk says :

    torrent linki isterük

  2. dorteks says :

    Fosildaşım Cenk :) anladığım kadarı ile DVDrip olayına dalıyorsun ama neden Bluray rip olaylarında stand up modundasın.

    • cenkozmercan says :

      Abi bluray rip’den kastın BDRip ise o DVDRip’in neredeyse aynısı oluyor, source olarak blueray kullansalarda en son release ederken dvdrip kadar ufaltılıp xvid encode ediyorlar. yok eğer kastın 720p 1080p HD versiyonlarsa da onları koyacak yerim yok. Zaten 1080p’yi benim salondaki mediaplayer oynatırken tıkırdıyor ufaktan. boyu da 13 gigobyte falan. terabyte terabyte external HD doldurdum yeni almama da karım izin vermiyor artık. zaten mevcut film ve dizi arşivini izlemeye kalksam 1 sene bişey yapmamam lazım.

      kısacası, özellikle filmlerde, çok extra bi film olmadığı sürece benim olayım indirip, altyazısını posterini imdb linkini bir klasöre koyup bi external HD’ye arşivlemek, biliyorum manyaklık bu xD

      • evronas says :

        cenk efendi
        ben dealextreme arkadaştan usb3.0 hdd docklarından aldım
        ondan sonra da gittim 2tb’lık harddiskler aldım kendime
        en ucuz çözüm budur
        bir de usb3.0 için PCI-E kart aldım yine dealextreme’den
        ama bu dock’lar super gercekten, external harttisk de neymis
        arsivi DVD’den harüddüsklere geçirmek gerekti artık
        paso siliyorlar reup yapmak için dvdden çek rarla marla ohooo

        neyse ne diodum, bi de solid state disk aldım kurdum XP’yi üstüne.. uçan kaçan bir windowsum oldu, 40gblık disk 250 kaat ama olsun, zaten doomgünü hediyesisi olarak karım hazretleri aldı.

        benim karım harttrisk almama kızmıyo.. içinden akım geçen birşeyi almamı engelleyecek kişinin alnını karışlarım zaten.. aynı saatlerde title’ına “eski” ibaresini eklerim..

        • kedi says :

          USB HDD DOCK filan iyi bi combo yapmissin kullanisli ve verimli gibi ama biraz daha aciklayici yazsaydin hani benim gibi donanim kisminda fail olanlarda cozebilseymis veya ozenebilseymis.

          • cenkozmercan says :

            evronas arkadaş %12 insan olduğu için zaten açıklama yapmayacaktır, ileri geri konuşur en fazla o yüzden kendisi ile etkileşimi minimumda tutup uzaktan yem atmak tavsiye edilir.

Bir Cevap Yazın

