Warhammer 40.000 Dawn of War 2 – Retribution P2P Tarafından Yayınlandı!

Bir diğer o kadar “umrumda değil ki” oyunla karşınızdayız yazıyorum ama karşınızda da değilim ki! Bu yazıyı tamamen çıkar hesapları ile yazıyorum. Hesaplarıma göre aklından bir sayı tut, 2 ile çarp, 10 çıkar, işte o çıkar benim çıkarım! Benim çıkarımım!

Uzun uzun bişey yazacak halim yok çünkü hakikaten RTS’leri seven bir insan olmadım hiç. Sadece böylesi popüler bir oyunun hitinin peşindeyim. İndirip arşivlemeyeceğim bile. Ama kısa yazmam bundan değil değerli okur. Yukarıdaki yazıya yetişmek istiyorum. Sen okurken orda olan, ama benim daha henüz yazmadığım yazıya. Dragon Age 2 çıkmış bana ne warhammer’dan 40binden 50binden bilader. Ama PC oyuncuları bi süredir bekliyorlardı bunu ve enteresandır scene’den önce p2p tarafından yayınlandı. Crack istemiyor. Kuranlar neler tecrübe etmiş biraz baktım, bazıları normal çalıştırıp single player campaign’leri sorunsuz oynamışlar, bazıları da steam sorunları yaşamışlar. Skirmish şimdilik çalışmıyor yanlız, multiplayer’cıları uyaralım. Gelişmeleri bu yazıya eklerim ben. Şimdi download linkleri verip kısakes meges uygulaması yapalım. Buradan gel.

Etiketler:, , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

One response to “Warhammer 40.000 Dawn of War 2 – Retribution P2P Tarafından Yayınlandı!”

  1. Kaan says :

    grafikler orjinalden çok daha kalitesiz. kötü bir repack

Bir Cevap Yazın

