Dragon Age 2 Clone DVD Çıktı !!! AAAAAAaaaaAAAAAAaaaAAAA

Daha önce belirtmiştim en çok hiti oyun yazılarına alıyorum. En az hiti ise sanat sepet yazılarına, kişisel yazılara alıyorum. Demek ki neymiş? Neyse, neymiş, değil mi?

Ama bu yazıyı hit için yazıyorum dersem yalan olur çünkü son yılların en spektaküler oyunlarından birinin devamı geldi, aslında hemen aşırı heveslileri kendilerine getireyim, daha çalışan bir crack yok ne yazık ki. Ama bir oyunun clone dvd’si yayınlandıktan sonra kısa bir süre sonra crack’de gelir. O yüzden belki yarın belki yarından da yakındır crack’in çıkması. Bazı yerlerde ayın 8’inde çıkacağını da okudum. Etrafta bir sürü fake crack dolanıyor, ki bunlara kesinlikle tamah etmeyin. Çalışan bir crack çıktığı zaman buradan hamen haber verecem ben. CloneDVD’yi indirip sadece crack beklemek isteyenler ise buraya.

 

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

9 responses to “Dragon Age 2 Clone DVD Çıktı !!! AAAAAAaaaaAAAAAAaaaAAAA”

  1. Ertuna Yavuz says :

    bu yeni nesil oyunlar çok sıkıcı geliyor bana ya da kafam basmıyor. bir baldurs gate 2 oynadığımdan beri başka rpg oynayamadım. tek oynadığım oyun oydu zaten.

    nerede o eski oyunlar.

    • cenkozmercan says :

      baldurs gate iyiydi hakikaten ama bu da çok iyi be abi.
      1.si süperdi bunun da süper olacağını düşünüyorum ama tabi istediğim kadar oyun vaktim yok benimde :(

  2. dorteks says :

    Cenk RPG ile aran iyi herhalde. Mass Effect 1 ve 2’yi denedinmi? Denediysen izlenimin nedir. Bu arada bu hafta sonu önceden bana önerdiğin Apikoğlunun kuru etini deneme şasnım oldu. Tadı güzel ama fiyatı biraz pahalı normal ete göre. Bordeaux ile güzel gitti eyvallah Cenk.

    • cenkozmercan says :

      Evet kuru et biraz pahalı ama herhalde sosisten falan sağlıklıdır diyip kendimizi avutalım, ben öyle yapıyorum hehe

      Rpg olayını ise severim ve çok oynardım ama artık eskisi kadar oynayamıyorum çünkü fps’ler gibi 2-3 oturuşta bitirilmiyor. Bi de ben side questlere de kasan bir adam olduğum için geniş çaplı rpg’ler 100+ saat sürüyor. Bir oturuşta 6-8 saat oynamak ve çok ara vermemek gerekiyor çünkü hikayeden kopuyor insan. Son olarak new vegas’ta bi 100-110 saatim var oyun bitmek üzere ama araya 2 ay falan girdi bende koptum olaylardan bitiremiyorum.

      Mass Effect1’in orjinalini almış ama zamansızlıktan oynayamamış bir adamıım. Böyle önemli bi takım oyunlar var bekleyen ama bi türlü zaman ayrıp başlayamıyorum:(((( Keşke üniversitede olsak ve internet ve oyunlar bu günkü gibi olsa.

  3. Evren Veral says :

    Selam güzel insan;
    (Tesadüfen siteni buldum, biraz kurcaladıktan sonra güzel bi insan olduuna kanaat getirdim de ondan öyle diyorum, no offense)

    Bu Dragon Age çıktığından beri ben de müptelası olmuş durumdayım. Valla Diablo 3ü beklemeyi bile bıraktım, öyle söyliim. Velhasıl, bir sorunum var; bu eski Dragon Age Origins’deki allı-pullu karakterimi Dragon Age 2 ye import etmeyi başaramadım. Bildiğim her türlü “bi de böyle yapiim”i denedim , olmadı. Dragon Age’ye gönül veren siz insanların bu konu hakkında “şöyle yap oluyor”u vasr mıdır? Varsa süper makbule geçer.

    İyilikler, güzellikler, sevgiler, selamlar…
    Evren

    • cenkozmercan says :

      Saol hocam :)
      Ben daha başlayamadım 2’ye o yüzden ne desem boş kusura bakma ama sanki bir yerlerde bu karakter import etme olayının dragonage 2’nin özel bir versiyonunda yapılabileceğini okudum gibi hatırlıyorum. Oyunların bir normal veriyonu bir de collector’s edition versiyonu oluyor bazen, içinden extradan poster, making of CD’si falan çıkıyor, bu tarz bişi sanırım.

  4. Evren Veral says :

    hmm.. eyvallah. bekleyip göreceğiz o vakit. teşekkürler cevap için.

  5. u7 says :

    rfuj4rgt

Bir Cevap Yazın

