Dragon Age 2 Çalışan Crack!!! P2P [Theta]

Bugün işe geldiğimde içimde garip bir his vardı. Kar yağmaya başlamış ama henüz tutmamıştı. Yanlız o değil de şu an birileri kavga ediyor. Ofiste otururken birileri kavga etti mi iş yeri bir ilginç oluyor. Millet birbirine bakıp kavganın boyutuna göre gülümsüyor ya da tırsıyor falan xD

Herneyse ne diyorum ya. Bana ne kavgadan şu an. Dragon Age 2’nin çalışan crack’i yayınlanmış boru mu :D İşin ilginç tarafı skidrow’dan beklerken bu kadar önemli bir crack’i, p2p gruplarından Theta tarafından yayınlandı. Alla alla diyoruz ve linklere geçiyoruz.

Haa son anda belirteyim de benden çıksın. Ara bilgi zamanı…Bizim yaşıtlar (yaşı 30’u geçenler diyelim) bilirler Dallas diye bir dizi vardı. Onu da TNT tekrar yayınlıyor ve geçmişi özleyenler için 14 sezon 357 bölüm burada bak.

Buradan tek crack / Buradan oyun + crack

Etiketler:, , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

16 responses to “Dragon Age 2 Çalışan Crack!!! P2P [Theta]”

  1. selcuk says :

    cenk ben iso olarak indirmeye başladım torrentten istersen haftasonu getiricem sibele ordan alırsın

    • cenkozmercan says :

      Ben clonedvd’sini indirdim bile ama abi zaman yok ya :(((((
      Şöyle 1 ay zaman dursa, hardcore oyun oynasam bi ton oyun birikti

      • evronas says :

        lan 1 ay kime yeter, ben kariyerime ara verip 1 seneye yakin biz zaman yattiydim hatirlarmisin bilmem. 1 dakka sikilmamakla kalmadim, yetmedi ulan.. 3 sene daha olsa 3 sene daha yatarim.. hatta pc’de oyun bile oynarim (ps3 cok oynadim onun icin hic oynamadim tribi yapmiim)..

        • cenkozmercan says :

          ya abicim sen iyice konformist oldun ya. nerde yemeden içmeden misafirine kitap bitirterek pc’de mayt mecik oynayan evren, nerede salonda testis yayarak ps3 oynayan evren? nerede bunlar ha?

  2. dorteks says :

    Dallas ha hey gidi günler hey :)

  3. sorun :D says :

    setupda cd key istiyor ne halt yemeliyim :D

  4. dorteks says :

    Bu arada Reloaded da yayınlandı bilgilerinize.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Dragon Age 2 Reloaded Crack Yayınlandı! | Cenk Özmercan - 09 Mar 2011

Bir Yanıt Bırakın

