Dragon Age 2 Reloaded Crack Yayınlandı!

Çok basiretli bir konu oldu bu dragon age 2 :) Uzun uzun yazmaya gerek yok. Dün Theta tarafından yayınlanan bir crack vardı. P2P grubu olduğu için çabalarını takdir ediyorum ama her zaman scene>p2p ilkesine uyarak reloaded crack’i daha ilgi çekici buluyorum.

Hatırlatma için dorteks’e teşekkür ederek bu yazıyı bütünleştiriyorum.
Reloaded crack / Theta crack / High Resolution Texture Kurulumu / Oyunarşivi

Etiketler:, , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

19 responses to “Dragon Age 2 Reloaded Crack Yayınlandı!”

  1. Sibel says :

    yuppilerden bir demet!

  2. selcuk says :

    peki bu crack daha önce indirdigim iso dosyası ile kullanılabilecekmi yoksa komple yeniden mi indircez

  3. Ertuna Yavuz says :

    kimseye fikir vermek gibi olmasın da adın soyadın gözüküyor bi sakatlık olmasın. bu oyunlar tr’de satılıyor diye biliyorum çünkü

    • cenkozmercan says :

      Sağol hocam ama ben herhangi bir paylaşım yapmıyorum ki. Sadece olan şeyleri söylüyorum. Link vermiyorum, hatta kendim upload edip (filesonic’e falan)buradan yayınlayıp puan falan kazanabilirim onu da yapmıyorum. Sadece haber veriyorum :)

      • evronas says :

        enselendin cenk ozmercan (baba adi ana adi sayacam bi sonraki notumda) fbi’dan john ben. aklini alirim sileceksin bu sucuklari buradan..

        • cenkozmercan says :

          hahahahahaha sucuk espirini son 10 yılda yaptığın en iyi espiri seçiyor ve gerçek lol yapıyorum :DDDDD

          asıl seni philedelphia’dan aradılar, ortam çok güneşliymiş, keline 75 korumalı güneş kremi sürsün, beline takmaya geliyoruz pıçaaa dediler.

  4. Sibel says :

    ekran kartım gothic denen dandik oyunu bir derece oynatıyordu ama sanırım buraya kadarmış… benim yerime de oynayın böhö :(

  5. Sibel says :

    ATI radeon HD 2600xt miş bendeki kart. gothicte bu kadar kasıyorsa herhalde dragon age in texturesuz halini bile acmaz diye tahminde bulundum

  6. Sibel says :

    he valla :)

  7. Sibel says :

    kendisine göre son derece önemli ve olmazsa olmaz birşey apple ekran cenk bey. normal ekranlarla arasında çook büyük farklar varmış :)

  8. dorteks says :

    İşte şu bilgisayar sektöründe en uyuz olduğum şeydir bu. Lan gidersin para veririsn yok Hd 4850, yok Nvidia GTX ( araba sanki:) ) falan diye vay be dersin şu an bunun üstüne kart yok olm dersin tabiki o zamanın mayyak parasıdır. Bir Pc parasıdır neredeyse anaaa bir bakarsın aradan 1 yıl geçmiş veya geçmemiş o kart yarı yarıyadan daha aşşağı düşüp üstüne üstlük yeni çıkan oyunalrda peformans vermez.

    Arkadaş Pop serisi vardır bilirsiniz. Bilmeyeni adam yerine koymuyorlar :) Warrior Within çıkmıştı grafik oo süperdi falan, sonraki yıl Two Thrones grafik bir önceki seriden daha berbat ama grafik kartı çalıştırmaz. Ne ayak lan bu dersin.

    İşte bilgisayar aleminde en uyuz olduğum en moktan durumdur bu durum.

    • cenkozmercan says :

      Ben abi genelde en iyi hiçbişiyi almam :) Cpu olsun, ekran kartı olsun genelde %80’i hedeflerim en iyi cihazdan %20 sapar ama parasal olarak %50 daha az olur en azından. Zaten pc için eğer tüm oyunları kastırmadan oynayayım en yüksek seviyede dersen senede 1 ekran kartı 2 senede bir cpu değiştirmek gerekior. Ama özellikleri kısarak falan bunu da 3-4 seneye çıkarırım. Sürekli upgrade pc’cinin kaderidir :)

      • evronas says :

        lan cikanin en iyisini alan tum dunyada 3 kisi var zaten.. bi de benchmark testleri icin alan dergilerdi vsydi.

        benim monitor öldu gecen ay, gomduk yerine led 24″ samsung caktim bidane. ekran kartini da ske ske upgrade edecem diodum, dvi cikis vardi 2 tane cunku ama saolsun samgun kutunun icine dvi cikis hdmi giris kablo koymus.. full hd de destekliormus meer ekran kartim, ki 3 yil oldu alali..

        • cenkozmercan says :

          benim de monitör öldü, masanın altında 17 inç CRT buldum bi tane. masada yer kalmadı, biz nasıl yaşadık bunlarla diye düşündüm sonra…hala alamadım yeni, karım izin vermiyor evren.

Bir Cevap Yazın

