Neye Baktığın Kadar, Nasıl Baktığın (Ya da Kısaca Faces in Places)!

Bir tasarım insanı, bir tasarıkı yaparken, ya da bazen yaptıktan sonra kılıf uydururken, çünkü diğer bazı insanları “sadece güzel olan birşey” kesmez – anlam da gerekir, ben bu çalışmada şuradan etkilendim, buradan esin buldum kendime falan gibi deklerasyonlar yapar, demeçler verir, şiirler yazıp başucuna asar. Ben de bu yazının başlığını yazarken Meatloaf’un “I’d Do Anything for Love (But I Won’t Do That)” isimli şarkısından etkilendim. Biraz da Kubrick’in çok komik filmi “Dr. Strangelove or How I Learnt to Stop Worrying and Love the Bomb” filminden beslendim, elektrik aldım ve bunun gibi şeyler.

Bence, ki hatta bu cümle bittiğinde bu paragrafın ilk kelimesi olan “bence” lafına da gerek kalmayacak, gerçek yoktur, perspektif vardır ve o perspektif bütün vatandır! Tanıyanlar bilir, beyin konusunda takıntılı bir adamım, bıraksalar beni bir odaya günlerce elime bakıp nasıl hareket ettirebildiğime şaşırıp kendi kendimi eğlendirebilirim. İşte bu eğlenceli dostumuz beyinin algılama ve algıladıklarını bilgiye döndürme olayı üzerinde kimse pek düşünmez ama orada acayip olaylar gizlidir. İşte bu yazının konusu olan blogaki resimlerin çoğuna tek baksanız fotograftaki objeyi görürdünüz. Ama bunların surat olması gerektiği bilgisi ile baktığınız zaman hepsini surat olarak algılamaya başlıyorsunuz. Daha sonra bu gözle bir de etrafınıza bakın, ekraf aslında surat dolu. Mesela benim şu an bulunduğum ofiste televizyonumun altında bi dolap var. Çok şaşkın bi surat ehehehe. Bu kadar konuşmadan sonra faces in places diyorum.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Neye Baktığın Kadar, Nasıl Baktığın (Ya da Kısaca Faces in Places)!”

  1. dorteks says :

    Faces in place engellenmiş abi.

Bir Cevap Yazın

