“Sabri Bey Ne Yapıyorsunuz? Evet, Alalım Dışarı Sabri Beyi” Oyunu!

Bazen salı günleri normalden 2.5 saat geç uyanırım. Çünkü uykumun sonlarında acaba ben neyi icat etsem tarzında bir rüya görürüm. Birşey icat etmek zordur. Çünkü ilk önce icat edeceğiniz şeyin ne olduğunu icat etmeniz gerekir. İşte bu kısım zor. Ne icat edeceğini bilsen, onu icat etme yolunda adımlar atarsın.

Tabi burada ihtiyaç da önemli, insan bazen öyle birşeyle karşılaşıyor ki hayatında, ahanda diyor, bu konuda bir “niş” var! Ben buradan ekmek yerim. Mesela newton, fizik hesaplamalarında matematiklerin sonuna gelince demiş ki, ulan ben şimdi difransiyel hesapları icad edeyim de emellerime uygun kullanayım. Değil mi? Ya da Dragon’s Den yarışması bu inançla dolu insanlarla dolu. Bir fikrin peşinde koşuşturuyor herkeş.

Evet Türk oyun piyasasında da böylesi yeni bir fikir ile ortaya çıkmış bir oyundur Uçan Sabri. Fizik motoru ve collision detection konusunda ufak tefek bug’lar olsada, özellikle yapay zeka ve eğlence konularında kafaya güreşiyor. Bir Black Ops tadı veriyor kekremsi tarafından. Tıkırda bu spektaküler oyun için. (Crack içinde saklı)

Etiketler:, , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

5 responses to ““Sabri Bey Ne Yapıyorsunuz? Evet, Alalım Dışarı Sabri Beyi” Oyunu!”

  1. dorteks says :

    Eyvallah Cenk yarin Assassin’s Creed: Brotherhood’u bekliyoruz yazmanı. Son haberler skidrow releasladı.

    • cenkozmercan says :

      Abi sen de az değilmişsin ha :P Sabah geldim ofise baktım AS:Brotherhood var hemen ekledim şimdi bakıyorum sen dün gece geçmişsin haberi beni atlatmışsın :D

      • dorteks says :

        Ya sorma Cenk bir hastalığa yakalandık adına faranjit diyorlar bende bu ağır geçiyor, her yıl hal hatır sorup uğruyor bu vesile ile aramızda romantik anlar geçiyor :) Baya bir küfür haznemi geliştiriyorum bu süre zarfında :) Durum bu olunca evde pinekliyoruz ondan haberimiz oluyor yani :)

Bir Yanıt Bırakın

