Ah O Ofiste Ben Olsaydım…

Çoğumuz her sabah kalkıp işe gideriz, azımız gitmeyiz. Bu azımızın bir kısmı evde çalışmak gibi süpersonik bir olaya imza atarlar. Bu imzayı ben de attım bir süre. Evde olduğun zaman disiplin olayı zordur ama en iyi ofis evdir. Donla çalışma imkanı tanır. Tuvalete gidince sorun çıkmaz. Öğlen uykusu gibi çocukken kıymetini bilemediğimiz bir mevhumu hayata geçirebilirsiniz.

Ama dediğim gibi çoğumuz bir yere gideriz çalışmak için ve bir ofiste falan geçiririz hayatımızın önemli bir kısmını. Mesela ben şu anda Yalova yolu, MedyaS tesislerinde bir odada duruyorum. Odamdan memnunum. Klimam var, televizyonum var, masam ve 2 adet koltuğum var. Bir de dilhun öğretmen bir oda bu kadar boş olmasın diye 3 tane çiçek koydu masaya. Sorun çıkarmadım. Kısacası odamdan memnunum ama bu yazıya konu olan ofisler var, ki bazıları için cinayet işlenir.

Ulan şu an şuna dikkat ettim ben yazıları daha dikkatli yazmaya başladım ya. Okuyup düzeltmeler falan yapıyorum. Manyak mıyım lan ben? Bu blogun olayı o kadar hızlı yazayım ki, 3 saat sonra kendim okuyunca ben bile bilemeyeyim ne yazdığımı idi, sonra ne oldu? Ben sana söyleyeyim ne oldu. Son zamanlarda çok hit aldım. Hatta rekorum 1000’e dayandı günlük, ben de kendimi adam sandım, ciddi oldum. Vay vay vay…Bu ne pis bi uyanışmış kardeşim! Ne oldum delisi olmuşum ben adeta. Nerede eski yılışık, yarı trol, yarı kerpiçten ve tezekten oluşan, konuyu bir şekilde kültürel mirasımız sucuğa dayayan yazılar, nerede bu yeni yazılar? NEREDE LAN!

Herneyse şimdi durduk yere iç hesaplaşmamı dışavurup olaylara girmeyelim. Ayrıca ibrahim tatlıses olayı beni vız gelip tırıs geçiyor, onu söyleyeyim. Japon depremi ve nükleer santral patlamaları ile daha fazla ilgili görünüyorum (ama onlarlada çok ilgilenmiyorum).

Konu dağıtma konusunda yaysat gibi ülkenin heryerine dağıtan bir yapım var resmen. Hangimiz istemez böyle bazı ofislerde çalışmayı ha? Söyle bana okur? Benim favorilerim haliyle inventionland ve cartoon network oldu. Gerçi cartoon network’ün cubicle’ları ufak ama kıçımdaki çocuğa hitabet sanatı. Ayrıca autodesk’in ofisleri sanırım render ki 3dsmax’i yapan adamlardan da başka ne beklenir??? Hollanda’daki Discovery Channel’da acayip. Şimdi linki verip, takı tasarımı yapacağım.

Reklamlar

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Ah O Ofiste Ben Olsaydım…”

  1. Onur says :

    Süperkulade ofisler var. Bunlardan birinde Sony için içinden canlı müzik yapan elemanlar çıkan Hİ-Fİ kulaklık reklamı yapma hayallerim olduydu. Ama cep tel kamerasıyla çekilmiş ve editlenmiş yol dağ taş videolu mitsubishi lancer reklamı yaptım ünv. sunumuna..

    (Ayrıca: Pc oyuna ayrı bölüm ve ayrıntılı call of duty bölümü olsaydı.. Acaba Cenk bey online cod oynarmıki?)

    • cenkozmercan says :

      cod’u multi oynamıyorum ya. ironsight olayı beni bozuyor. crosshair ve hızlı oynanış olacak. en çok ve hala devam ederek oynadığım Wolfenstein:Enemy Territory var. Ondan öncede rtcw ve unreal & quake. Enemy Territory’ye tapıyorum ve online bir multiplayer’da olacak herşeyi doğru yaptığını ama competetive olarak oynandığında spawn sistemini ve objective bazlı stopwatch oyunu anlamak zor olduğundan dolayı popüler olamadığı için en underrated oyun olarak kaldığını düşünüyorum. sadece el bombası hakkında beyit yazabilirim bu oyunun hahahaha. Aslında neden Enemy Territory’nin dünyanın en iyi multiplayer’ı oldğu hakkında bi yazı yazmam gerek ama biraz uzun olabilir :)

      • Onur says :

        COD ‘da taktik geliştirme manyağı olduğumdan dolayı.. Yok o da hızlı olabiliyor yav bi keresinde deserti kılıfa koyup sniper çekecem diye bele takılı el bomb düştüydü :)

        • cenkozmercan says :

          hodja ETpro 5v5 oynarken ventrillo ile falan öyle bir zevk var ki, gerçi eskiden clanbase falan oynarken herkesin yeri&class’ı belliydi artık o kadar değil, anlatılmaz. sen public mi oynuyorsun yoksa clan falan var mı ?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: