Assasins Creed: Brotherhood Skid Row Tarafından Yayınlandı!

Önyargı ile dolu bir adamdım ben. 90’lar böyle geçti diyebilirim. Sonra 2000’lerde farklı tecrübeler yaşadım, farklı insanlarla tanıştım ve anladım ki herşey her zaman ilk anda göründüğü gibi olamayabiliyor. Normal şartlar altında beni çok bozacak birşey yapan adamın bunu yaparken ki motivasyonu çok farklı olabiliyor.

Peki ama herhangi bişey üzerinde belli bir miktar zaman harcadıktan sonra verilen karara önyargı diyebilir miyiz? Diyemeyiz. Ona yargı diyebiliriz ve ben ilk assasins creed’i yaklaşık 2 saat oynadıktan sonra yargım şu oldu: Vereceksin grafiği oyuncuya, sevinecek zavallı hahaha!

Evet çok şey anlatılmıştı Assasins Creed ile, toplum kontrolü falan, insanlar size yardım mı edecek, yoksa askerlere satacak mı? Hele o olayın elinde vazo ile yürüyen kadına bodoslama çarptın mı satılmak, tam yanına gelip yavaşlayıp “yenge aman vazoya dikat ol, askerler peşimden koşuyor zaten” tarzı ufak bir kol hareketi ile yanından geçerek halka karışmak olduğunu görünce inanamamıştım! Zaten normal oynanışı da beğenmemiştim. Adamımız her türlü akrobasiyi yapıyordu ama bunu Prince of Persia serisindeki gibi biz yapmıyorduk. Tuşa basılı tutunca eleman, tutunacak yer varsa tutunuyor, basılacak yere basıyor, kendi tırmanıyor, kendi yapıyordu herşeyi otomatik. Bu gibi şeyler beni uyuz etti ve oyundan çıkmak istedim.

Ama onu bile yapamadım ya! Hatırlayanlar bilir, oyunda öyle escape’e bastım quit’i seçtim gibi birşey yok. Hangi gerizekalının fikri ise, oyundan çıkmak için, oyun içi karakterin yattığı yere gitmek, rüyadan kaldırmak bilmem ne gerekiyordu, ki bir oyuna uyuz olup ondan sinirle çıkmaya çalışırken bunu dahi yapamadınız mı o oyuna uyuz olmaya artık önyargı ile yaklaşmak denilemez! Ve işte benim Assasin’s Creed maceram burada son buldu. Daha sonra 2.si çıktı, 1’den çok daha iyi dendi falan ama benim kalbim kırılmıştı artık teheheeh.

Herneyse ya ne çok yazdım, alın uzun zamandır beklenen serinin 3. oyunu Brotherhood bugün skid row tarafından yayınlandı. Bak buradan / Burada da oyunarşivi

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Assasins Creed: Brotherhood Skid Row Tarafından Yayınlandı!”

  1. dorteks says :

    Şahsen bende POP (Prince Of Persia) serisini Assassin’s Creed serileriden daha çok beğeniyorum. Belkide ona alıştık abi ondandır. Çömez tabir edilen 90’lı bebeler POP serisinin 3 serisini bilir. Halbuki POP amiga zamanında da olup 2 boyutlu zamanlarını oynamış bitirmişiz hey yavrum beee :)

    • cenkozmercan says :

      ilk versiyonda 1 saat zaman kısıtı vardı ki bugünün herhangi bir oyununda olması imkansız bişey. hatta oyunu yapan eleman kardeşini koşturup video’ya çekmiş, daha sonra bunları kare kare ekrana aydınger kağıdına çizmiş ve bir anlamda alemin ilk “motion capture” olayını yapmış bir adamdır, animasyonlar o yüzden zamanına göre çok gerçekçiydi koşma falan. Zamanında okumuştum herifin hikayesini acayip deli bi adammış

Bir Cevap Yazın

