A Short Film About Supangle!


Süp diye de bilinen süpangle sevdiğim besin tatlılarındandır. Ama 2 sorunu vardır bu tatlının. Birincisi dibinde kek vardır, ki kapladığı kütle kadar süpten çalar. İkincisi ise ufaktır. Çalakaşık yemeyi engeller bu ufaklığı ve ufak kaşıkla yemek zorunda kalırız ki daha çok yediğimizi sanalım diye.

Uzay Pastanesi benim çocukluğumdan gelen bir sevgi ile en sevdiğim pastanedir ve süpü süperdir. Kendileri ile olan 2li münasbetlerimde süp ile yaşadığım bu ufak sorunları baş şeflerine de belirtmiştim. Bana “herkes senin gibi ayı değil, içindeki kek aşırı tatlı tadını nötralize ediyor” gibilerinden bir açıklama yapmıştı. Ayı falan demedi tabi ama ben o çıkarımı yaptım kendim. Demek ki normal insanlar fazla tatlı tadını azaltmaya çalışıyorlardı. Hatta ekmek kadayıfı üstüne konan kaymak falan da buna dalaletti. Oysa ki tatlı dediğin yanaklar kızarıp, kalp 325 bps vurana kadar yenmesi gereken bir objedir bence.

Herneyse dün bana önceden vaadedilmiş olan bir hediye verildi Uzay Pastanesi tarafından: Keki olmayan devasa süp. Ve ben de bu süple yaşadıklarımı bir kısa film yaptım. Beklenmedik olaylar oldu, özellikle karım olan Fullabıdık’ın katılımı ile. İlgi ve kıskançlık içinde izleyin.

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

5 responses to “A Short Film About Supangle!”

  1. Onur says :

    süpü süper

  2. didem sezgin says :

    Yaaaaa, gebemi videonun sonunda çok garip çekmişsin. Yorgun, bitkin ve garip çıkmış.
    Gebeme yardım etmediğin gibi bir de yaptığına bak. hehehehehehehe
    cevap verme bana hahahahahah
    dominantım ya :))

  3. didem sezgin says :

    Yaaaaa, oldu mu şimdi? Oldu mu şimdi? hehehh. Öyleyse gebemiyorum bende artık

Bir Cevap Yazın

