Whitesnake – Forevermore 2011 İnternetlerimizde!

Şu mühür var ya, benim hayatıma da mühür vurmuştur. Bundan yıllar önce daha yeni yeni ilk defa müzik dinlemeye başlayan bir pepeyim, yaş 12 falan mıdır nedir, hazırlık/6. sınıf falan. Madonna, Michael Jackson falan gibi 5-6 tane kasedim var ve bigün kasetçiye gidip, ki o zamanlar sadece kaset olduğu için kasetçi diyebiliriz bunlara, yeni bişiler alıyım dedim. Komiktir, o zamanlar bandrol falan olmadığı için çok ucuz kasetler. Çocukluk harçlığımda 3-4 tane alabildiğimi hatırlıyorum. Herneyse, baktım ben bu mührü gördüm. Whitesnake albümü. Logo mu hoşuma gitti nedir bilmiyorum, aldık eve geldik. Ben distorlu gitar sesini burada duydum. Coverdale’nin spektaküler vokali ile kendime geldim. Hemen sahne kurup kendime civciv ezmek, enseme tükenmez kalemle 666 yazmak, minimal uzun saçları ıslatıp kafa sallamak gibi şeyler yapmaya başlamışım. Aradan yıllar geçti biz az zamanda çok yol kat edip, bir ara bildiğim mal metalci, deathçi falan olup, metalci saat takmaz, metalci köfte yeme..aaa bu yazı da benim bahsetmem gereken bir adam var.

Murat Ünlü. Evet hakkında çok şey söyleyebiliriz bu arkadaşımızın. Metalciliğimizin başlamasında da epey parmağı vardır. Daha o zamanlardan metalci ne yapar, ne yapmaz bize anlatan, doğru yola sevkeden birisiydi. Bir aralar hergün gelip dünyanın en iyi grubu kimdir onu belirtirdi. “Olm dünyanın en iyi grubu floatsam and jetsam” falan gibi okulda dünyanın ogünlük en iyi grubunu öğretirdi bizlere. “Olm athropy, çöl thrashçileri lan…” falan gibi… Beni bu metal yoluna sokan adamlardandır ve tanıdığım en iyi gitaristtir, sahnede biraz garip bacak hareketleri yapabilir ama :D Ne yazık ki ne murat ne de ben eskisi gibi metalci değiliz. Hadi ben ağırlıklı olarak dinlemeye devam etsem de Murat artık bir elektrosever. O zaman ne sikime derman olduğunu bir türlü anlamadığım “e o zaman bu şarkıyı da bilmemkime hediye edelim” gibilerinden bir hareketle bu albümü ben de murat ünlü’ye hediye ediyorum. Ama fiziksel olarak etmiyorum. Link veriyorum. Fiziksel olarak benden yediği kasetlere saysın:P Ulan o değil de bu kaset yeme olayında acaba bir envanter çıkarılsa, daha çok kaset yemişmiyizdir, yoksa kasedimiz yenilmişmidir? Benim sanırım yenilmiştir gibime geliyor.

Al whitesnake babaların yeni albümü / Buradan da bakabilin!

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

9 responses to “Whitesnake – Forevermore 2011 İnternetlerimizde!”

  1. dorteks says :

    Deli yıllarımda Whitesnake – Is This Love şarkısı ile tanıştığım guruptur kendileri. Bir Metal ve Hard Rock dinleyicisi olarak kendilerini gayet severim ve takip ederim.

    Eskisi gibi güzel metal albümler ve gruplar (şarkıcılar) çıkmıyor abi. Ne bilim bir Anthrax vardı, kafayı çizeceksen Slayer vardı, Testament, Black Sabbath, Alice Cooper, Megadeth, W.A.S.P., Warlock (Doro) vs…

    Yeni gruplar eski tadını vermiyor. 2011’de eski bir grubun adını duymak güzel oldu. Bu arada Gamma Ray’in son albümü gerçi 2010’da çıkdı ama yeni sayılır “To The Metal” albümüde gayet tatmin edici. Denemenizde fayda var.

  2. didem sezgin says :

    Murat Ünlü artık ” ıslak ıslak” şarkısını söylüyor sahnelerde :))))
    Ne olur ıslak ıslak bakmağğğ öğğğğleeeeeeğğ :))))))))
    Çok istek alıyormuş

  3. murat ünlü says :

    olm senin harçlığın baya yüksekti:))))bnmki 20 lerdeyken seninki 40 lardaydı….yoksa o kadar simit şokella kola yapamazdık…..gitar köreldi artık…yeniden başliym bari….sen olmuşsundur ama….sex u:)))

  4. muratünlü says :

    harçlığın aşırı yüksekti:)

Bir Cevap Yazın

