Can’t You See I’m Busy: Word Gibi Breakout Oyna!

Breakout nedir desem ve etrafına baksam ne görmek istiyorum biliyor musun? İnan ben de bilmiyorum. Yani şunu görmek istiyorum desem yalan olur. O zaman bişey mi duymak istiyorum? Birisi “ya çok eski oyundur” falan gibilerden bi laf mı etse acaba? Yok valla. O da değil. Ama sanırım neden bahsettiğim anlaşılsın istiyorum olabilir. Evet bak düşündüm şimdi, bi laf ediyoruz, boşa gitmesin istiyorum abicim. Şu hayatta çok çektim bu boktan. Kalkıp anlaşılamamış müzisyen triplerine falan da girmiyorum ha, ama çok espiri boşa gidiyor, hadi boşa gitsin gitmesine de, bi de “ne diyo bu mal ya” bakışları oluyor. Bari onlar olmasa. Bari kıymet bilmiyorsunuz, bari biraz insan olun arkadaşım ya. Zaten zor günler geçiriyoruz millet olarak. Zaten vatanı koruyacak, onu yeni doğmuş bir bebek gibi kollayacak Nihat Doğan bile yok topraklarımızda allahım yarabbim!

Tüm söylediklerimin konumuzla bir ilgisi yok. Aslında var ama çok az var. Breakout’u bildin mi? Onu mesela word içindeymiş gibi oynamak istermisin? Hemen bir SWOT analizi yapalım. Güçlü yönü oyun oynadığın anlaşılmıyor, dolayısı ile müdüründen korkmana gerek yok, zayıf yönü grafikler biraz oynadıktan sonra sinir bozuyor, fırsat olarak böylesi gereksiz bir oyunu oynamanın vermiş olduğu spektaküler bilgi dağarcığının etkisi ile hiç tanımadığın bir erkek…

tam burayı yazarken gelip benim monitörümü aldılar, bişeyler denediler şimdi 1 saat geçti aradan ben ne yazdığımı bilmiyorum, hadi onu salla, direksatış için 1 saat içinde bi iş bitirmem gerekiyor o yüzden hızlıca toplarsak, al bak brakout oyununun word gibi gözükeni aman aman aman. Alttan start game’e basacan onu bil de.

 

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Can’t You See I’m Busy: Word Gibi Breakout Oyna!”

  1. evronas says :

    performans düşüklüğü mü var? hitler azaldı..
    yorumlar azaldı.
    ben mi azaldım yoksa

    • cenkozmercan says :

      hitler aynen adolf hitler.
      ya zaten günlük 500+ hitleri ancak beklenen bir oyun crack’inde sorun olursa google’dan topluyorum.

      yorumlar zaten hiç çok olmadı.

      sen azaldın evren o doğru yanlız. kilo mu verdin nedir ho ho ho?

      • evronas says :

        yok yok
        yazılar da fenalaşmış
        okudum bikaç beğenmedim ben

        • cenkozmercan says :

          boynum kıldan hallice böylesi yoruma.

          ama dediğim gibi asıl hitleri getiren oyuna aç türk oyuncu kitlesi, onlar da zaten okumuyor bişey. yazının içinde geçen şeyleri, yorumlara soru olarak yazıyor gençler daha ne diyim okunma olayına

          • evronas says :

            ben de sordum mu hiç cevabı postta bulunan bir soru?

            bu oyuncu kitlesi ile ilgili olaraktan da sorayım, mal mı bu arkadaşlar, bir kere source’u nereden elde edeceklerini anladıklarında kontrol de yapamıyorlar mı? her seferinde haldırsal gugılsal mı yapıyorlar.

            cenk efendi sen de adresini bildiğin web sitelerini bile artık google’a yazıyormuşsun diye duydum. web sitesi adresi mevzusu bitti google keyword oldu artık site söyleme şekli. bikaç eleman var yeni işte, adresi ne diyorum baktığın yerin.. tek bir kelime söylüyor şirket adı filan. anlamıyor com.tr idi, kısaltması vardı filan. anlatıyorsun nasıl yani diyor ben yazıyorum çıkıyor diyor. sen de yazınca çıkıyor mu cenk?

            ben terkediyom yine memleketi, birine bakmaya geldiydim zaten, baktım çıkayım!

            • evronas says :

              kontrol de kısmı ilginç durmuş orda
              bookmark diyelim, ctrl+d diyelim
              ben seni arattım cenk
              cözmercan diye arattım ama
              özmercan manifatura çıktı

              • cenkozmercan says :

                google’ın şahsına girmiyorum hiç browser’ın sağ üstten bakıyorum dalgama, zaten hep girdiğim sitelerin de bookmarklarıvar Xmarks tavisye edeyim sana, ev iş bilgisayarının bookmarklarını synch ediyor mis.

                oyuncu milleti de genelde tahminim 15 yaşında ve okuma ve türkçe yazma becerileri pepsi ile el becerileri gelişmiş primat seviyesinde

Bir Cevap Yazın

