Portal 2 CloneDVD-ENG P2P Tarafından Yayınlandı!

Efsanevi olacağını öngörüyorum bu oyunun ama bir Crysis ya da Call of Duty gibi değil. Bir sürü mal arkadaşımız es geçecek, “e abi ateş edemiyoruz ne bok yiyoruz biz burda” falan gibi sebeplerle…

Ama ilk oyun hiç beklenmedik bir süpriz olmuştu, bu daha da iyi olacak biliyorum. İlk oyunu başından kalkamadan bi oturuşta bitirmiştim. Oyunun en başında olaya biraz alışamamış, ilk 2-3 level’da zorlanmıştım. Ama olayın mantığını kavrayınca hızla ilerlemiş, orta level’ları oldukça kolay bulmuştum, son 2-3 level ama uzunluğu ile epey kastırmıştı.

Tabi oyunu belki de bu kadar sempatik yapan kısmı glados bilgisayarı idi. Bazı yorumlarına gülmek için oyuna ara vermek zorunda kaldığımı hatırlıyorum ve tabi efsanevi “cake is a lie” olayı ve süper tatlı şarkısı ile bittiğinde bile hala güzel bir tad bırakmaya devam ediyordu.

Ben çok sevdim portal’ı çünkü bazen düşünüyorum “ulan hep aynı oyunları oynuyoruz, grafikler biraz daha iyi oluyor, kaplamalar, haritalar değişiyor ama ha babam adam vuruyoruz, farklı ne yapılabilir?” diye. Ve portal bu soruya suratta tekme gibi bi cevap oldu bence. First Person non-shooter.

Henüz crack olmasada clonedvd’yi alıp olaya hazır olmak isteyenler için de link vererek kopuyorum. Resmi sitesinden son “boots” videosunu seyrettim de şimdi, ulan çok güzel be! Resmi site / Clonedvd Linkler

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

5 responses to “Portal 2 CloneDVD-ENG P2P Tarafından Yayınlandı!”

  1. Onur says :

    Evet call of duty ile gerçekçiliğe gerk olmuş beyinlerimiz animasyonu ‘çocukça” bulabilir ama güzel bi mantık olayı var bu oyunda. İndirdim crack bekliyorum bakalım..

  2. evronas says :

    portal 3 ne zaman gelicek

Bir Yanıt Bırakın

