Yeni Bilgisayarım Sayesinde Bilgisayardan Anlamaz Hale Geldim!


Bi süredir bloglarıma gereken özeni gösteremiyorum, peki neden? Tabiki bilgisayarım yok!
Evet artık yılan hikayesine dönen süpersonik bilgisayarım bugün işe geldiğimde masamda duruyordu. Aslında durmuyordu, aşağı inip kendim taşıdım belim ağrıdı. Herneyse aleti açtım ve windows7 ile tanıştım. Tanışmamla uyuz olmam bir oldu. Tüm kullandığım programlarda da CS2 düzeyinde kalan bünyeme herşeyin 64biti, herşeyin CS5’ine geçmemle birlikte hem işletim sistemine hem de kullandığım programlara fransız kalmış olduğumu gördüm. Gün boyu photoshop’un arayüzüne alışmaya çalıştım çok alışamadım.

Ana harddiskiminde 120GB SSD harddiskine dönüşmesi ve windows ve programlar sonrası 50GB boş yer kalması da ayrıca beni kıllandırdı. Umarım hızı deyecek diyorum. Bi takım plug-in’lerimi de kuramamamın vermiş olduğu cibiliyetsizlikle de artık bilgisayardan anlamayan adam haline geliyorum. Vatana millete hayırlı olsun.

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

10 responses to “Yeni Bilgisayarım Sayesinde Bilgisayardan Anlamaz Hale Geldim!”

  1. Sibel says :

    tey teeeyy yaslandin sende cenk efendi… bir 10 sene sonra bilgisayari dizi veya film izlemek icin kullanan baba modeline gecersin :)

  2. Selçuk says :

    yaa adama SSD diskli makina vermişler hala konuşuyo alışamadım şöyle böyle diye, ben adam öldürürüm o SSD disk için..

  3. Onur says :

    Vayy be.. Bi an bu yazı yanlışlıkla mı buraya geldi 1-2 sene öncesinin yazısı mı dedim.

  4. evronas says :

    cenkoloz efendi, solid state diskler bir sure sonra sisme yapiyor. en azindan xp’de yapiyor. ben de alip taktim bi 40gb’lik, kurdum sistemi basta fisek gibiydi ama simdi bir fisekligini goremiyorum kendisinin.. kendimde de bi numara goremiyorum ayrica.

Bir Cevap Yazın

