Portal 2 İçin Crack Fix Yayınlandı! (Skid Row)

Yorgunum be gamsız. Bahar beni bitiren bişey. Extreme Bahar Yorgunluğu sendromundan muzdaribim. Allerjiler ufaktan başladı, yataktan kalkasım yok.

Bunun üstüne iş yerindeki bilgisayarıma daha tam alışamadım. CS5’e hiç alışamadım, ruhum sıkılıyor. 3-4 ay duştan çıkmadan yaşamak istiyorum.

Bunlar sizin derdiniz değil ama, sizin derdinizi biliyorum ben. Yıllarca beklediğin portal2 geldi bir gazla indirdin ama çakılıp duruyor değil mi? Evet o yüzden de crack fix diye arayışlara girdin ve bu siteye geldin. Stream forumlarında ağlanan adamlar çok dolayısı ile oyunun kendisi de biraz problematik sanırım ama skidrow bir takım çökmeleri önlediğini iddia eden bir crackfix yayınladı. Eğer çakılıyorsanız bir de bunu deneyin.

Ben şahsen yaklaşık 1 saat kadar oynadım oyunu. Çok güzel. Hala çok komik ve daha işin başındayım dolayısı ile beklentilerim karşılanıyor diyebilirim. Çakılmalar artarsa bu crackfix’i deneyeceğim ben de. Buradan indir / oyun arşivinde de var

Etiketler:, , , , , , , , , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

21 responses to “Portal 2 İçin Crack Fix Yayınlandı! (Skid Row)”

  1. dorteks says :

    Duyuru; Portal 2 için Update 1 yayınladı.

  2. dorteks says :

    Yine duyuru: Portal 2 Update 2-SKIDROW çıktı.

    Ayvayı yedik lan :)

    • cenkozmercan says :

      forumlarda okuduğum kadarı ile bazı insanlarda 20 dakikada bir çakılma oluyormuş. ben epey oynadım 2-3 kere çakılma yaşadım toplamda. eskiden sorun yaşamayan ama update’i kurduktan sonra sorun yaşayan insanlar da var. o yüzden eğer çakılmalar sıksa bence bu update’i dalmalı, yok oyun düzgün çalışıyorsa aynen devam etsinler.

  3. dorteks says :

    Yine yeniden duyuru: Portal 2 Update 3-SKIDROW çıktı.

    La havle ve la kuvvete illa billahil aliyyil-azim :)

    • cenkozmercan says :

      ben oyunu bitirdim, arada sırada masaüstüne çakılmalar oldu. glados’un yanında wheatley ve adını unuttuğum aperture’u kuran elemanın sesi de epey komiktiler. uzun zamandır bir oyundan bu kadar zevk almamıştım, bilmeceler de fena değildi. bazı level’larda epey uğraştım.

      oyunun tek sorunu bence tekrar oynanabilirliğinin olmaması çünkü zor olan bir level’ı çözünce bile genelde “ulan bunu nasıl düşünemedim” diyorsun ve ikinci oynayış anlamsızca kolay oluyor ama yine de bence mükemmel bir oyundu.

  4. Anakha says :

    Ben oyunu indirdim ama 2 gündür oynayamıyorum. Ekrana ilk valvenin videosu geliyor ardından bi resim geliyor oradan sonra 30 sn bekliyor sonra beni tekrar windows a atıyor! acaba ekran kartım mı yetersiz yada bilgisayar özelliklerim mi bilemedim. Yardımcı olabilecek var mı? Bir de buradan crackfix i indirdim şimdi onu denemeyi düşünüyorum. Umarım çözerim!

    • cenkozmercan says :

      Oyunun kendisi biraz sorunlu aslında. Steam forumlarında oyunu satın alan bir sürü kişi oyunun çakıldığından bahsediyor. Ben oynarkende 1-2 saatte bir çakılıp windows’a düşüyorum. 2-3 tane update’i çıktı oyunun onları kurmak belki yardımcı olabilir.

  5. Anonim says :

    update de olmadı aynı hataya devam

  6. Onur says :

    Ya bendede aynı hatayı verio bide appid hatalı gibi biseyler söylüyo baktıgım zaman ise dogru yani napıcagımı bilemedim bende

  7. mehmet says :

    cenkozmercan bu soruna bir care bul lutfen ya., yanı sorun bende de var; ”Ekrana ilk valvenin videosu geliyor ardından bi resim geliyor oradan sonra 30 sn bekliyor sonra beni tekrar windows a atıyor!” bunun için ne yapabiliriz. luften yardım! bu oyunu oynamayı cok ıstıyorum ya

    • cenkozmercan says :

      valla ben skidrow’un crackfix’i ile oynadım sorunsuz çalıştı. gerçi oyun içinde ara sıra windows’a çakılmalar yaşadım ama 2 saatte bir falan oldu bu dediğim.
      skidrow versiyonu çalışmazsa ve oyunun hikayesi ile ilgilenmiyorsan unleashed’in rip’li versiyonunu deneyebilirsin.

  8. mehmet says :

    ayrıca crekfix i nasıl yapacagımızı anlatırmısın ben oyunu D: ye yükledm naapmam gerekıyor

    • cenkozmercan says :

      crackfix yeni bir exe dosyası, oyunun orjinal exe’si üzerine yapıştıracaksın sadece. onun haricinde .dll dosyaları falan varmıydı hatırlamıyorum varsa onları da oyun klasörü içine kpoyalayacaksın.

      kısacası normal crack nasıl yapılıyorsa aynı şeyleri yapıyorsun.

Bir Cevap Yazın

