Evlilik Davetyesinde Solo Test Tarzımtrak (ama tam değil) Yaklaşım!

Bakın solotesti bilmiyorsanız benim size söyleyecek bir lafım olamaz! Zamanında solotesti çözmüş ve ezberlemiş bir insanım. Ne zaman yapsam sürekli “200 puan Bilgin” olduğum için üzerimde bir baskı oluşturdu. Allahtan bilgin olmayı başardım bu genç yaşımda ki bir bakıma bunu solotest’e ve üzerime yüklediği bu baskıya borçluyum. 23 atmosfer vardı o basınç öyle söyliyim.

Evlenmeyen adam anlamaz eve perde bakmak ve evlilik davetyesinin nasıl olacağı bir evliliğin %80’i falandır. Tabi başlarda böyle, ilerledikçe evlilik kurumu, yeni %80’lere yelken açarsın ama bugün o ilk adımda kalalım biraz. Ayrıca dün yeni klavyeme alıştığımı dile getiren bir yazı kaleme almıştım. Yeterince virgül yapmamışım o zaman ki, şu an anlıyorum. Virgül olması gereken yerde enter var sürekli entere basıyorum lan!

Evet benim evlilik davetyem mükemmel olacaktı. Çocukken 3D kitaplar vardı, sayafalarını açınca kartondan karakterler, şatolar falan oluşurdu. Evet benim evlilik davetyem için de öyle bir plan yaptık ama son 2 gün olduğu için yapamadık bunu. İçimde kaldı desem yalan olur, pek tınmadım. Daha sonra bu işi daha ciddiye alan insanlar/çiftler tanıdım ama. Evlilik davetyesi diye gerek balataları sıyırdılar, gerek çivileri çıktı, ve hatta ipleri koptu.

Bugünkü yazıya konuk olan davetye ise aslında hoş bir nüans içeriyor yazdığım an, nüans kelimesini belki de ilk kez yazılı olarak kullanmış olabilirim gibime geldi. Nüans! Evet bu nüans ise nasıl bir nüans. Durun da nüansı açıklayayım. Nüansa göre tepedeki noktalı yerlerdeki daireleri istediğiniz gibi delerek, davetyeye istenilen nüansı katma nüansına sahipsiniz. Alın bu nüansı tepe tepe kullanın. Hatta nüans iyice nüandrik bi nüans olsun isterseniz daha çok delik deldirin, daha ufak delik deldirin, pixeliniz ufak kalsın, nüansınız artsın böylece. Al sana nüanslı davetye.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

