Audi A7’yi Kağıttan Üretiyor Taras Lesko!


Yeni bir hafta, yeni bir ay, yine bir pazartesi, ve zımba teli olmayan zımba. Evet değeri bilinmeyen okurlarım, nasılsın? Dikkat et çoğuldan tekile yarım saniyede geçen cenkozmercan.wordpress.com adresindesin!

Bu sabah işe geldiğimde Osama’nın öldürüldüğünü öğrendiğimle ilgili cümlemi yazıyorum şu an, ki daha fazlasını bekleme benden. Politik olayları bu bloğa konu etmiyorum biliyorsunuz hatta politikayı sadece Barrack Obama ve Skinoski Sama ile birebir sohbetlerimde konuşmaktan hazediyorum. Ulan şu an çok garip bir an yaşadım bakın sizle paylaşayım. Bu skinoski’nin adı gerçekte neymiş diye kısa bir arama yaptım ve öğrendim ki adamın asıl ismi : tsukinosuke. İlk anda o kadar uzak gözüksede bir okuduğun zaman adeta bir skinoski oluyor allah allah diyor ve yeni paragrafa yol alıyorum.

Evet bu yazıya konu olmasını beklediğim ama birşekilde olamayan kağıttan Audi’ye gelelim isterseniz ama geldiğimiz anda ben yazıyı bitirecem çünkü arabalar o kadar ilgimi çekmiyor yani. O kadar çekmiyor ki o kadar olur. Mesela meridyenler, gılgamış destanı, yunan alfabesinin 11. harfi lambda falan daha çok ilgimi çekiyor, ki aslında onlarda ilgimi pek çekmiyor. Çekemiyorlar, beni çekemiyorlar resmen. O zaman artık 1.5-2 ay içinde doğacak olan oğluma koymayı düşünmediğim isimlerden bazılarını sayarak yazıyı sonlandırıyorum: Mümtaz, Rahim, Süat ve Tsukinosuke.

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

