Seçim 2011 Teaser


CanonEOS 40D işine iyice gönül verdim. Laptopa bağlı olmak ve laptop ekranın gündüz aşırı parlaması dolayısı ile montun içine girerek çekim yapmak epey bel/boyun ağrılarına sebep oluyor ama sonuçta elde edilen görüntü kalitesi / odaklama buna değiyor. Bu arada bu projeler yüzünden aktüel kamerman olduk o ayrı :)

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

5 responses to “Seçim 2011 Teaser”

  1. okidoki says :

    Ajan bu olaya bende 50d ile girmek istiyorum müsait bir ara görüşelim olar mı?

    • cenkozmercan says :

      hodja aleti usb’den bağlıyorsun bilgisayara, canon EOS diye bir program var kuruyorsun sonra programdan write diye bi buton var ona basıyorsun bu kadar.
      Tek kıl kısım eğer kamera sleep moduna geçerse, usb kablosu falan çıkarsa program çakılıyor o anda çektiğin görüntünün save edildiği avi dosyası bozuluyor o kadar.

      ayrıca bilgisayar dandikse düşün fps çekiyor. ben burda 20-22 fps çekebilyorum süper bilgisyarlarla da üstüne çıkamadam 22’nin.

  2. evronas says :

    ben süper bilgisayarım

Bir Cevap Yazın

