Brink (Skid Row) Çıktı, Crackfix de Çıktı, Ben Minecraft Oynuyorum O Ayrı!

Offf of. Ben ne şımarık bir adam oldum çıktım ya. Bir sürü oyun bekliyorum. Beklediğim oyunlar geliyor ben bunları ediniyorum ama kurmuyorum bile. Bu nasıl bir davranış şeklidir. Alışverişte de yapıyorum böyle şeyler. Bi şey görüp gaza geliyorum mesela bir masa lambas, bir mezgit ya da başını emme basma tulumba gibi sallama aparatı da olabilir. Bunları alıyorum daha sonra hiç kullanmıyorum. Bu yüzden kendimi Avrupa İnsan Hakları ile İlgili Mahkeme’nin sezeryan ile doğmuş olan üyesine şikayet ettim. İsmini veremem bu kimsenin kusura bakmayın, kimsenin ismini veremiyorum diye.

Splash Damage… Return to Castle Wolfenstein’ın multiplayer’ın çok başarılı olması üzerine, Wolfenstein: Enemy Territory’yi yapan adamlar. Daha sonra QuakeWars ile hayal kırıklığına sebep olsalar da, ET’ye olan aşkımdan dolayı ben bi sepmati ile bakarım bu splash damage’e diyecektim ki birşey beni şu an KANSER EDİYOR LAN!

Şu an ofis’teyim, çok açım, pek sevmesem de en yakın oldukları için McDonalds’ı arıyorum telefon ile, camdan gözüküyor 20 metre ötede, o kadar yakın, herifler açmıyor telefonu. Resmen gidip dağıtmak istiyorum orayı. Çok açım lan.

O yüzden ben oraya gidiyorum şimdi, ya da ne oraya gidecem be. Üşengeçliği yenip dışarı çıkıyorsam bari dandik McDonalds’a gitmeyeyim. Di mi ama.

Skid Row Brink’ı yayınladı, directXile ilgili bazı sorunlar olmuş, bir patch yayınladılar bunun üstüne. Update 1’de çıktı ayrıca İşte burada linkler / burada da / resmi site /

Etiketler:, , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

