Witcher 2 Skid Row Tarafından Yayınlandı!

Halk,

Sana haberlerim var. Polonya’nın bağrından kopup gelen, gelmesi beklenen ama beklerken özel bir davranış sergilenmeyen, ööle işte hergün ne yapıyorsak onu yaptığımız, witcher 2 geldi. Birinci oyunu bir miktar oyanayabilmiş daha sonra çok miktar oynayamamıştım. Artık her oyunun kaderi olan, biraz oyna daha sonra araya zaman girsin, ben konudan kopayım sonra bir türlü tekrar devam edemeyeyim ve belli bir noktada format atmak sureti ile save’ini de yitireyim, ki sanki yitirmesem bi bok yapacakmışım gibi…

Ama benim bu sıklamen davranışlarım size kötü örnek olmasın. Siz daha gençsizniz önünüzde uzunca bir yol var. Başladığınız kitabı, oyunu, filmi bitirin arkadaşım siz LAN! Ben yaptım bunu yıllar yılı, 32 yaşımdan gün aldığım günden beridir yapmıyorum sadece. Hayatımda toplamda 2 filmi, 3 kitabı ve 23 oyunu yarım bıraktım. Ayrıca bir sürü yemeği bitirmedim bunlar ahirette peşimde olacaklardır!

Herneyse zaten zamanım az o yüzden veri veriyorum. Veri derken data anlamında. Veriyi almaya hazırsan meaaaz’unu sürtmenin arifesindesin demektir! Oyun 13-14 gigoborg boyutunda, henüz riplenmişini görmedim. Oyunu yapan polonya firması CD PROJEKT korsana karşı “proactive” önlemler alacağını bildirmişti ve bazı kişiler oyunun crack’inin trojanlı olduğundan ve bir takım başka konulardan ağlanmaktalar, ki öyle olsa kısa bir süre içinde nuke / proper gelecektir, gelince de buradan bildiririm zaten. Gerçi hem güzel bir oyun olması, hem de bağımsızımtrak bir firma olmasından dolayı orjinal almayı düşünebileceğiniz bir oyun bu aslında. Link veriyom / Alternatif link veriyom / Resmi Site

Reklamlar

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: