Fable 3 Skid Row Tarafından Yayınlandı!

İş, hamile karım (ve son zamanların hastalığı minecraft) dolayısı ile bloglarımı iyice siklamen oldum biliyorum. İsteyeren seçmiyorum bu siklamen rengini ama dediğim gibi buraya bişiler yazacak pek zaman bulamıyorum. Sadece böyle her hangi bir oyun çıkmışsa ve bu oyun bombastik stokastik bir oyunsa hemen bi 5 dakika da elleşiyorum. Bir tanıdığa bakıp çıkıyorum. Şimdi de öyle oluyor.

Fable 1’i çok sevmiştim. RPG/Action olayını iyi ayarlamışlardı. Combo üstüne combo kırıyordum ama şu an 19 Mayıs ve TV’de hoplayıp zıplayan parande atan kişiler var ve bu neden böyle oluyor acaba? Gençlik denen kişi hayatını böylesi atletik faaliyetlerle mi geçirir? Ya da geçirse iyi olur diye mi düşünüyor büyüklerimiz? Çocukken böyle olaylara götürüldüğüm zaman çok sıkıldığımı hatırlıyorum.

Herneyse Fable 2 bir PC oyuncularını es geçmişti ama şimdi 3 bizi bekliyor. Oyunu save edebilmek için offline Games for Windows Live (G4WL) profili yaratmanız gerektiğini de belirtip link vereyim de yetişmesi gereken bir yemek programı jeneriği var ona döneyim hemen :D Ta buradan indirebilirsin / Ya da buradan da olur

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

