Uyuyan Ayı Yastığı Alın Bana!

Çok deli uyurum. O yüzden deli gömleği giyip uyurum. Uyuduktan 1 saat sonra kalkıp gömleği çıkarıp yerine pitikareli zıbın giyerim. Şaka şaka, düz kırmızıdır zıbınım…

Kem gözlere şiş lafındaki “kem” ne anlama gelmektedir üzerine yazmakta olduğum kitap beni oldukça yoruyor son 30-40 yıldır. Dolayısı ile uykuma özen gösteriyorum. Uykumu alamazsam sinirli oluyorum ve en sevmediğim şey sinirli ettir! O yüzden uykumu almak benim ve etrafımdaki insanlar için önemli. Gelin yeni paragrafa el atalım artık.

Sizlere artık karımla olan yatak sırlarımızı anlatacak samimiyet derecesine geldik. Bakın bizim yatağımızda şu an itibarı ile 2 yorgan ve 5 yastık vardır. Estetik kaygı ile yatak üzerine konan tırt yastıklar değil bunlar, hepsini kullanarak uyuyoruz. Hakkını veriyoruz. bir kere herkesin yorganı ayrıdır dolayısı ile birisi yorganı domine edemiyor ama bu sistemde bile bazen gelip bakıyorum karım 2 yorganı domine etmiş, 1’ine sarılmış öbürünü üstüne örtmüş falan. Oysa sarılma yastığı denen bişi var kardeşim! Benim kafa ve sarılma yastığım var. Fulyanın da kafa, sarılma ve göbek altı yastıkları var. Yani kısacası yatağa yattıktı biz, sarılmak isteriz bişilere. Ama birbirimize sarılmayız çünkü şu formüle bakalım:

1) Cenkin gece boyu aldığı uyku pozisyonlarında uykuya dalmanın gerçekleştiği pozisyon oranı 1/6’dır. Yani ben uykuya dalamadan önce bi süre bi öyle bi böyle dönerim ve ortalama da 6 pozisyon sonra uykuya dalarım.
2) Yukarıdaki örnektek gibi Fulla’nın uykuya dalmadan geçirdiği yatış şekilleri oranı 1/4.
3) Bizim beraber uyku pozisyonu bulma oranımız: 1/6 x 1/4= 1/24! Yani 24 uyku pozisyonu denemeden uyuyamayız biz! Bunu ben değil matematik söylüyor!

Şu an bu yazı beni sıktı artık o yüzden yukarıda bir ayı var yastık şeklinde, bunu yapan chic sin design diye bi adamlar var. Daha değişik böyle kütük gibi falan da yastıklar yapmışlar çok şirin. Bu ayıyı bana alın istiyorum ama, aranızda para toplayın $168 fiyat biçmişler, yapabilirsiniz inanıyorum lan! Bak buradan satın al bana / Bak chic sin

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

9 responses to “Uyuyan Ayı Yastığı Alın Bana!”

  1. selcuk says :

    cenk inan alıcaktım ama sitedeki şu yazı ile dünyam yıkıldı
    “This item sold on May 20, 2011.”

  2. Sibel says :

    cenk sen bana dikiş makinası al ben sana orada ki bütün yastıkları dikeyim :) kumaş parasıda benden

  3. Sibel says :

    haha yok artık ellerimle etamin işleyeyim bari

  4. Sibel says :

    vitamin hapı şeklinde işlersen vitamin gibi olur neden olmasın

  5. Murebbiye says :

    Cenk bu hikayeye gore cocuguda yastik pamuklarindan yaptiniz heralde.

Bir Cevap Yazın

