Curb Your Enthusiasm Sezon 8 Başlıyor (Yakında) !

“Artık televizyonda birşey seyretmiyorum, çünkü ne gereği var…”diye başlamak o kadar kolaydıki bu yazıya, ki hakikaten çok uzun zamandır televizyonda birşey seyretmiyordum. Taa ki kıbrıs’ın bağrından kopup gelen 3T Taner Tolga Tarlacı ile tanışıncaya kadar… Uzun yıllardır hissetmediğim bir his ile doldurdu 3T Taner beni. Bundan önce Ahu Tuğba’nın sevgilisi Meriç Erkan beni böylesine etkilemeyi başarmıştı. Zaten çıtaları bu kadar yükselten majestik karakterlerden sonra TV’de ne seyretsen boş! Ahmet Çakar’ın ilk dönemleri de süperdi aslında ama artık iyice pıstı diyebiliriz. Pıstı. Dedik.

Ama böylesi ikonik adamları bir kenera koyarsak hakikaten TV’de birşey seyretmek çok saçma artık. İstediğin şeyi her hafta beklemek zorundasın, belli saatte belli günde falan izlemek ne kadar “90’lar”. Artık broadband internetler ile seyredeceğimiz diziyi sezon sezon indirip kafana göre, istediğin zaman, arka arkaya istediğin kadar seyredebiliyoruz.

Curb ise benim şimdi burada tanıtmaya kalkmayacağım, bilenin bildiği en favori adamlarımdan Larry David’in dizisidir ve 10 Temmuz’da 8. sezona başlıyor ve 4 gözle bekliyorum. Umarız 9. sezon içinde araya bir yıl daha atmaz Larry abimiz diyerek yazının son kelimesini yazıyorum: Trebuşe.
Curb imdb / HBO Sayfası / Yayın tarihleri / Tüm Sezon Download Linkleri

Etiketler:, , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

