Kendi South Park Karakterini Yarat!

Bu sabah Memlüklü sultanlarından Dave Mustaine ile Seferoğulları beyliği ile Tellioğulları beyliği arasındaki anlaşmazlık hakkında konuşuyorduk. Mustain bana “Bak Cenk, aramızda kalsın benim Memlüklü sultanı olduğumu bilen çok az insan var bu konuda da birşeyler yapmalıyız” dedi. Ah dedim Mustaine veririrz bir wiki linki bilenler bilmeyenlere öğretmiş olur dedim.

Sonra Karamanoğulları beyliği ve Karasioğulları beyliği arasında geçen bir müsabakada hekimlik yaptım ve evet, hekimlik dedim hakemlik değil çünkü ben kendime hobi olarak tıp’ı seçmiş bir insanım. Ve böylesi bir yazım tarzını kendine mihenk taşı edecek olanlara tavsiye ve hatta bir ders niteliğinde konuyu bağlıyorum dikkat edin, not alabilirsiniz!

Çernobil, çernobilye, ki bursada cilli diye geçer, demek ki çernocilli!

Yani kısacası southpark karakterinizi yaratmak isterseniz, ki ben hayatımın 22 aylık döngüler halinde gelip geçen bir kısmında isteyedurmuşumdur böylesi bir karakterimi yaratmak, artık size bu kapıyı açma zamanım geldi. Ama geçmedi, sadece geldi ve orada kaldı! İnternetlerde bir sürü southpark karakter jeneratörü var evet ama sizinle paylaşmayı arz ettiğim site http://www.customsouthparks.com sitesi. Daha sonra facebooklarda da karakterinizi paylaşabilirsiniz hatta ve filhakika!

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

