Kağıttan Yapılan Kılıklar ile Kuzey Kalesi ve Minimekanikleri Andım!

Hep erken doğduğuma inanmış bir adamım. Yani tabi bizim çocukluğumuz da fena değildi ama şu an çocuk olsam olanaklar sonsuz! Eskiden hatırlıyorum haftada 1 gün flintstones (çakmaktaş ailesi) çizgi filmi seyretmek ne olaydı. Sikindirik 3-4 dakikalık Yakari falan vardı günlük, şimdi neler neler var. İlk defa uzun metraj bir çizgi film seyrettiğimde, ki bir cumartesi gecesi trt1 (tek kanal zaten) vermişti de zevkten bayıldığımı hatırlıyorum. 1 ay içinde doğacak oğlumun ne böyle bir derdi ne de böyle bir anısı olacak. Yer gök çizgi film artık.

Herşey böyle tabi. Bilgisayarlar, 100bin kanal tv, internet, oyuncaklar…Lan harbiden erken doğdum ben be! Yemin ediyorum şu an 9 yaşımda olsam hiç uyumam sonsuz takılırım! Konunun ciddiyetini dağıtmak için çok ağır bir laf yazıcam şimdi çocuklarımızı güvenli bir mesafeye alın. Hazırsanız söylüyorum: Haydar.

Evet mini mekanikler ve kuzey kalesi benim oyuncaklarım içinde kalbimde ayrı yere haciz getirtmiş ürünlerdi. Bunları dizip karşılıklı biz Bursa’lıların cilli dediği, genel Türkçe’de misket diye bilinen ama en garibi Balıkesir çevresinde meşe adı verilen objeleri birbirimizin birliklerine atardık. Yanlız meşe çok acayip bişey hahahahah. Ulan meşe ağaç be :D

Bugün toxel’de kağıttan yapılmış kıyafetler giyen modelleri görünce, bunların kafasını da görmüş oldum. Bunların kafasını görünce aynen minimekanik oyuncak görmüş oldum. Aynen minimekanik oyuncak görünce, aynen kuzey kalesi görmüş oldum. Aynen kuzey kalesi oyuncak görünce aynen con vaynen lafının kabul gördüğü günlere dönmüş oldum. Ve bu yazıyı kaleme aldım. Hangi kaleme derseniz tabiki kuzey kaleme ! Saçma ama oha amma kasıp ta yapmışlar dedirten kağıttan yapılmış kılıklar ile ilgilendiğini düşünüyorsan tıklaman gerekecek olan link işte bu altı mavi çizik ile çizikleşmiş linktir / Al bu da kuzey kalesi

Etiketler:, , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

