Deus Ex Human Revolution Prebuild READNFO P2P İnternetlere Aktı!

Geyik avlamayı sevip sevmediğimi bilmiyorum. Sanırım sevmiyorumdur bence. Ama belki daha kötü birşeye tercih edebilirim bunu, mesela kıkırdaklarıma birisi el bombası mı atsın yoksa geyik mi avlayayım diye bir seçimde falan geyik avını seçerim diye tahmin ediyorum.

Karga tulumba bir yere götürüldüğüm zaman ilk 7 dakika nefes almadan dururum. Sonra tulumba tatlısı istediğimi belirtirim. Eğer bu isteğim yerine getirilmez ise o zaman DEUS EX diye bağırırım avazım çıktığı kadar. Avazınız çıktığı kadar bağırınca tansiyonunuz da çıkar biliyor muydunuz? Çıkmaz demeyin, size de çıkabilir! Ama önemli olan o değil şimdi.

Bir ortamda DEUS EX diye bağırdığınız zaman bazı reaksiyonlar almaya başlarsınız. Ben size 2011 senesinin haziran ayında deus ex anlatacak değilim. Ama şunu anlatacam. Deus Ex diye bağırdığınızda bir kalabalık içinde (Sesi duyan insan sayısı x 0.11) adet insan oyunu tekrar kuracaktır çünkü o öyle bir oyundur! Evet böyle oyunlar vardır bir hatırladık mı tekrar kurarız onları ama ben genelde sonunu getiremem bu ikinci üçüncü kuruşların onu da söyleyeyim.

VE karşımızda asırlardan beklenen serinin 3. oyunu YOK! Evet yok henüz ama bir prebuild internetlere akmış durumda. Oynayanlara göre yaklaşık 4-5 saatlik bir içeriği var oyunun henüz yani tamamı değil! Ayrıca bazı kişiler sorunsuz çalıştırabilmelerine rağmen bazıları ise sürekli çakıldığından şikayet ediyorlar ki bu da gayet normal. Ayrıca bir 2p2 release’i. Dolayısı ile ben dragon’s den dragon’u olsam “bu sebeplerden dolayı ben yokum” derdim. Yine de merak eden kitle için link vereyim de ne olur ne olmaz!

Etiketler:, , , , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

3 responses to “Deus Ex Human Revolution Prebuild READNFO P2P İnternetlere Aktı!”

  1. dorteks says :

    Cenk baba sende biliyorsun zaten söylemişsin so paragrafta hazır değil diye bu daha beta.

    Yahu Venk güzel kardeşim ukalalık yapmayım diyorum kendimi alamıyorum.

    Yedin olm lan yedin. Koskoca Dirt 3 ve Need For Speed’in son oyunun yedin haber vermedin atladın lem :)

    • cenkozmercan says :

      yok abi bu beta bile değil bu yarım bişey.

      dirt3’le need for speed’i geçtim çünkü araba oyunları ile hiç alakam yok bazen fantastik ateş eden arabalar falan gibi şeylere bakıyorum ama onları da oynayamadan bırakıyorum.

      bi de şu internet yasakları dalgasına kafam harbiden çok bozuldu bişey yazasım gelmiyor eskisi gibi :(

  2. crack4dllSkarz says :

    olm yazılar on numara koptum Ln..

Bir Cevap Yazın

